♥Spirevipp♥ Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Det er så lite action inne på terminklubber, så jeg lurte på om alle de som har bilder og er mellom 16+0 og 16+6 uker ville legge seg inne på en liste her???? Så kan vi jo sammenligne mager...hehe =) Jeg har et bilde, det ligger under nicket mitt!
Slettes Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Halloo.. Dette blir jeg med på.. Er 16+6 i dag, (blir 17 i morgen dersom ikke annet kommer frem på UL om to uker - venter spent for en er jo såååå svær allerede), men er på jobb akkurat nå slik at jeg skal forsøke å legge ut bilder når jeg kommer hjem i kveld..
Slettes Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 UPS!! hihi - går litt surr her.. Er selvfølgelig "bare" 15+6.. Termindato er foreløpig 23. april 2006..
**My little Miss drama and I** Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Hei.. jeg er dA 16+5 ,har lagt ut bilder fra 3 og 4.mnd på våre album Saj84.. artig å sammenligne jah.. synes jeg har veldig stor mage til å være 1.gangs fødende!!! men så hadde jeg ikke så mye fra før av da:-).. dine bilder da? hvor langt er du?!
**My little Miss drama and I** Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 ACH 79 du hadde jo en liten søt mage du.. min er betraktelig større da ,men nå begynner folk å se at jeg er gravid... artig at det er så forskjellig:-)
Slettes Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 Da har også jeg fått lagt ut magebilder bare en dag senere enn lovet, bilder av 3 og 4.. Møte med jobb i går så jeg var ikke hjemme før rundt kl 9 på kvelden.. puh.. ER i dag 17+0, jeg blir sprø av disse regningene, klarer så vidt å holde styr på hvor jeg er.. Beklager.. hihi
Xzux Skrevet 7. november 2006 #7 Skrevet 7. november 2006 Hei.. jeg er 16+2... skal også prøve å legge ut bilder..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå