Gå til innhold

bruker dere mammatruser??

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes ikke disse ser spesiellt lekre ut, men har merket meg at de vanlige trusene mine ikke er ideelle lengre, de går jo ikke over magen, men bare ligger langt nede så det ikke ser ut som jeg har truser i det hele tatt.., prøver å dra de opp men de glir bare ned igjen..hva gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker det, men har bare 5 stk. Det er noen hvite stringtruser der man kan dra stoffet langt opp på magen. Kjøpt på h&m, men har ikke klart å få ta i mer enn de 5. Klarer ikke å gå med annet enn string så gruer meg til etter fødselen.

Skrevet

jeg bruker sambo sine boxere + mine egne da...

skal ikke bruke noe mamme truse eller noe annet som går over magen, ingen bukser holder seg oppe uansett, så da vises trusen..

vil heller ikke ha noen svær truse over magen, er jo bare gammlinger som bruker det.. som dreger de langt under brystene,,, huff syns det er ekkelt. men vær sin smak...

men antageligvis etter fødselen blir jeg å bruke noe for å holde magen på plass, bli fortere stram.. men vi får se

Skrevet

Nei, mammatruser orker jeg ikke. Får helt hetta hvis noe går over navlen...(Vi har alle våre diller...he, he). Har vært på Wearhouse og kjøpt noen microfibertruser som er kjempedeilige. De holder seg der de skal i hvertfall. Kjøpte store størrelser, da. Men har hørt om mange som synes mammatrusene er de eneste som duger. Smak og behag. Jeg for min del håper jeg kan kaste alle STORE klær snart!!!

Skrevet

Orker heller ikke å ha disse mammatrusene over magen. Jeg har fått øynene opp for Pierre Robert hipster som de selger i dagligvarebutikkene. De ligger under magen, uten å stramme. Myke og behagelige er de også :)

Skrevet

Pierre Robert sine boxere er også helt supre:) I tillegg er de lave nok til at de går under magen:)

Skrevet

jeg har gått over fra g streng til hotpants jeg nå. i litt større str enn de jeg har brukt før da. orker ikke at det strammer. det er ikke bra for blodsirkulasjonen heller tror jeg.

Skrevet

Jeg bruker ikke mammatruser men sånne gammeldagse bomullstruser i str kjempestor, så de når høyt opp på magen. Jeg prøvde hipstere og sånt, men det var ikke noe for meg, opp i rompa eller siging, problemer fikk jeg med alle. Jeg har både bukse til midt på magen og mammatopp til under magen så de synes ikke, og er kjempedeilige å ha på. Og mye billigere enn mammaundertøy.

Skrevet

Jeg sverger også til Pierre Robert sine boxere og hipstere....strammer ikke noen steder i tillegg til at de sitter fint under magen. Klarer ikke at noe stammer over magen....

Skrevet

Jeg bruker vanlig string da jeg ikke klarer noe annet over magen enn toppene/gensrene.

Til og med buksene har jeg under magen.

Skrevet

Har ikke helt skjønt behovet for mammatruser jeg.. er ikke noe probem å bruke vanlige boxere kjøpt på lindex... jeg har hvertfall aldri så langt hatt noe problem med å bruke det jeg bruker til vanlig, og nå er jeg i uke 40, så tviler på om det vil endre seg, for å si det sånn:)

Skrevet

Har kjøpt lave mammatruser på Lindex. Koster 49 kr og finnes i sort eller hvit. De er som en normal truse, men litt bred på siden- så går den under magen, og sitter kjempebra over rumpen. Veldig fornøyd! Slipper det med å få halve rumpesprekken utenfor bak og halve "dotten" ut foran:)))

Skrevet

Nei det klarer jeg bare ikke. Kjøpte et par for å prøve det sist, men de ble ikke brukt for jeg syntes det bare var ekkelt med disse trusene som gikk over magen.

Bruker hipster eller boxer som går under magen. Helt supert det :)

Skrevet

Nei uff. Jeg bruker de trusene jeg alltid har brukt. Kun stringtruser. Da slipper jeg mageproblemet siden de ligger pent og pyntelig under magen. :) Har måttet gå til innkjøp av vanlige truser til etter fødselen da jeg har skjønt vi blør en del og en kan jo ikke bruke tamponger. Men de forsvinner så fort jeg har stoppet å blø! :) Gleder meg til å få trent og få kroppen min tilbake ja. 27 dager til termin...

Skrevet

Bekkeblom: Synes nå ikke jeg har "fått tilbake" kroppen min siden jeg ble gravid med førstemann for snart tre år siden, det er liksom alltid noen som har krav til den... Når jeg er ferdig med graviditet og amming denne gangen skal jeg og kroppen min dra på spa og skeie skikkelig ut, skal vi!

Og nei, bruker heller ikke mammatruser. Ille nok med mamma-strømpebukser som går til oppunder armene, om jeg ikke skal ha truser der også. Men må visst prøve de PR-hipsterne, siden så mange anbefaler dem:)

Skrevet

Både nå og ved forrige graviditet har jeg brukt mammatruser som går udner magen, de er kjempebehagelige. Sikkert kjøpt på lindex eller henens og mauritz, billige og gode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...