Gå til innhold

Har enda ikke begynt å handle til babyen...Andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg jo en liten krabat på 1 1/2 år fra før da, så klær, kluter, bilstol, stellebord, vugge ogen del annet utstyr har vi fra før, men den lille skal jo få ny seng (Sondre sover enda i sprinkelseng, og det skal han få fortsette med), barnevogn og tilbehør (har solgt den vi hadde til Sondre), vippestol (Den vi har fra før er skikkelig fæl med masse farger og mønster, så den tenker jeg å plassere hos svigers som bor like i nærheten... hehe!)... Har altså ikke kjøpt noe nytt til babyen enda - og nå e det jo ikke mindre enn tre måneder igjen til termin! Andre som ikke har handlet noe enda? Tipper de som venter førstemann er de som er ivrigst på shopping ;-) Eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

veeel... Jeg er førstegangs og har enda ikke handla. Terminen er i slutten av januar. Vi har bestilt vogn, det er det eneste, ellers så er vi litt treige... Vogge skal vi få fra den vordende oldefar (som han har snekret), ellers så skal vi begynne sånn smått i disse tider, regner jeg med. Bilbarnestol regner jeg med vi leaser fra IF, da vi er kunder der fra før av.

Jeg tar liksom ting litt rolig, og gjør shoppinga unna sånn etterhvert.

Skrevet

vi har også en liten frafør,på 1 1/2,og det meste av det Malin brukte,kan jo denne jenta også bruke.

har ikke kjøpt så mye som en salve enda:)

kansje greit og få ut fingærn og handle litt snart.og ikke få alt oppi jula:)

men,går jo og handle når babyen er født også.......

Skrevet

Har handla endel, men ennå gjenstår bilstol og stellekommode.... har lurt litt på om det kanskje er noen supre januarsalg å vente på.... Hvis vi tør, men har jo termin den 24, så det er jo ennå litt tid...

Skrevet

Har kjøpt seng (inkl. dyne/pute, sengekant), ammepute (for den var på tilbud) og en badebalje. Det er alt hittil. Jo, forresten, 3 bodyer også, kjøpt på ferie. Planen er å få det meste i hus i november, for desember er det sikkert mer enn nok å tenke på julegaver.

Skrevet

Har ikke kjøpt noen ting, men det kommer av at søstra til min kjære samboer lempa alt rotet sitt fra seg her. Men det er jo brukanes ting. Bortsett fra at alle klæra var blå(ho har bare gutter) og jeg venter jente, men det vet jo ikke ho, så får vel takke meg selv der ja..

Men skal kjøpe stellebord da, på Ikea, fant et kjempe fint et der. Men klær har jeg ikke kjøpt noe av, regna med at jeg kom til å få en del, og det gjorde jeg visst å ja....

Får bare ta det som det kommer tror jeg, finner fort nok ut hva jeg mangler, selv om det kan være for seint:)

Skrevet

Vi har ikke begynt å handle så voldsomt, bare litt:

- bilstol (kjøpt på salg)

- body (gave fra kommende farmor)

- 1 ullbody + body (gave fra kommende mormor)

- sprinkelseng og madrass

- bleier som min kjære kjøpte forrige uke :)

Selvom det er førstegangs så har vi en del fra før, siden jeg har en lillebror som er skikkelig attpåklatt. Så vugge, kurv til soverommet, stellebord, saueskinn, dyner, tisselaken ol. har vi.

Har ikke bestemt oss for vogn, det er så vanskelig. Valget står mellom Emmaljunga edge duo og Brio kombi evt. nye Brio Happy.

Skrevet

Vi begynner å få det meste klart nå :)

Skrevet

Har kun handla litt klær, men nå har jeg fått engangstønaden(er student) så snart blir det shopping av utstyr og barnevogn;);)

Begynner faktisk å bli litt stresset mtp at det ikke er så lenge igjen.......hehe. Er plutselig litt redd for at jeg skal få før tiden og ikke ha noe klart!!!!

Har foresten termin 25.01

Skrevet

er helt fix ferdig med all babyhandel jeg! :)

Men mangler stellebord og vippestol, samt sele til bærebag i bilen og babycall...

Men stellebord skulle jeg få av mor, vippestol av bestemor og babycall med videoskjerm av tante ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...