Gjest Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Jeg har byttet litt på mellom Hipp og NAN, for det ser ut til at Odin blir litt lei i blant og synes det er ok med litt variasjon. Nå sist kjøpte jeg Collett. Han har fått den i to dager. I dag (tredje dag) gulper han hele tiden, er urolig og sutrete. Vil heller ikke ha grøt. Tror kanskje han har vondt i magen. Lurer på om det er Collett som er synderen? Noen med dårlige Collett-erfaringer??
Gjest Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 elise gulpet mer av collett og det stinket av gulpen
Gjest Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Hei du : ) Jeg prøvde collett for å variere litt for en matlei gutt. Vet ikke om det var tilfeldig, men 3. dagen han fikk collett så kastet han opp 2 ganger, ble helt utenfor, bare sov og var i dårlig form.
Hidjey Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Jeg har gitt kun Collett til Marcus, og han har ikke gulpa en eneste gang enda. Ikke virker det som at han har vondt i magen heller. Men jeg tenkte å prøve de ferdigblandet nan i dag, vi skal på reisefot på onsdag så da er vel det litt mer praktisk kanskje..
Isabella og Casper´s mamma Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 Isabella TÅLER ikke Collett tror jeg! Hun fikk veldig vondt i magen av det i begynnelsen ... så vi gikk over til Nan! Nå for et par uker siden prøvde vi med Collett igjen (for da syntes vi hun gulpet litt mye av Nan) og da ble hun skikkelig dårlig! Veldig vondt i magen, spydde (var mye verre enn Nan-gulpen) og var helt fra seg! Aldri mer Collett her hos oss!
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 Har dere prøvd Hipp Erstatning? kjempe bra...
Petronella♡mor til to Skrevet 6. november 2006 #8 Skrevet 6. november 2006 Jeg ammet datteren min (som nå er 5), men brukte mme innimellom. Brukte Collett uten problem, hun gulpet aldri (og det er ikke tull engang). Derimot prøvde vi NAN et par ganger og det var gulp fra ende til annen - så vi sverget til Collett ved mme behov. Sønnen min får også Collett dersom han får mme, men han gulper hele tiden allikevel så der merker jeg ingen forskjell )
Isabella og Casper´s mamma Skrevet 6. november 2006 #9 Skrevet 6. november 2006 Jeg tror det er veldig forskjell fra barn til barn hvem som tåler hva ... Noen tåler Collett bedre enn Nan og omvendt! og noen må kanskje bruke andre merker! Jeg holder meg til Nan jeg da!
Gjest Skrevet 7. november 2006 #10 Skrevet 7. november 2006 Vi gikk tilbake til NAN og Odin er tilbake i god form. Er helt sikker på at han fikk magetrøbbel av Collett. Også stinket jo gulpen helt forferdelig!! Det er tydeligvis veldig individuelt hvordan bebisene reagerer på de forskjellige typene.
Sina73 Skrevet 7. november 2006 #11 Skrevet 7. november 2006 Jeg prøvde Collett en gang. Da bare skrek han og gulpet, ja man kan vel nesten kalle det oppkast, noe helt forferdelig. Stinket helt for jæ..... Har holdt meg til NAN.
3godklumper Skrevet 7. november 2006 #12 Skrevet 7. november 2006 Men er det ikke slik at de skal ha den samme melken hele tiden? Altså, jeg skjønner at man prøver noe annet hvis det virker lurt, men kan man variere noe særlig? Enig i at Collett lukter dr..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå