StineR Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 har skikkelig mageknip, og en del løs mage, men dette problemet er bare om morgenen og liyy utover dagen. ellers er jeg bare plaget med kynnere hele tiden. er dette skikkelig knipet og dotrangen et tegn på at det kasnje ikke er lenge igjen? er førstegang og har ikke all verden med erfaring. har termin 1 eller 8 des. (fått to, av to forskjellige steder) noen med erfaring??? ha en strålende dag:)
snøbaby Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Jeg var faktisk slik noen uker før jeg fødte sist.. spesielt siste uken. Siste uken spydde jeg også en del.
MAAAAAAAAMA, igjen. Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Hmm, tar du jernpillere? Jeg er slik om morran og tar jerntbl om kvelden.Ferromax. Men de sier jo også at diare kan være tegn på at fødsel nærmer seg.
Hermelina Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Har ingen tidligere erfaring, men har merket at formen er dårligere om dagen. Mer vondt i ryggen og mageknip, og har pga det blitt litt nervøs for at vannet kan gå når som helst og vi er ikke klare enda!!!! Men har jo enda 41 dager igjen til termin så får jo tro at det ikke skjer riktig enda! : )
Desember17*overtid* Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Du og ja....har vondt i ryggen og no plutselig fått litt diare og. Magen har begynnt å gjere vondt og, sånn blanding av mageknip og stikking liksom. Eg er 34+3 uker på vei så det er litt tidlig for fødsel enda ja.
Gjest Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 jeg er med på denne!! er 35+5 i dag, og er sååå klar for å få ut babyen!! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå