Gå til innhold

Ikke mentalt forberedt til å gå på overtid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heller motsatt. Tenk å få føden en velskapt gutt litt før tiden. Det hadde vært drømmen min! Har litt vansker med å holde psyken oppe, for jeg er så lei av å være "fange" i min egen kropp.

Var på en liten tur i skogen og måtte sove middag i 2 timer etterpå... skjønner hva jeg mener???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp!! Det aller "værste" med å være gravid er å orke så LITE!! Veldig frustrerende det der!!!

Skrevet

å gud nei.. jeg vil IKKE gå på overtid, hehe... termin 26/12 .. håper innmari at gutten kommer litt før jul (og skal faktisk prøve alt av kjerringråd som jeg finner for å sette i gang fødsel ca en uke før termin ;) )

håper det ikke er noe genetisk da.. fordi jeg ble født 9 dager etter termin og sambo hele 2 uker :I

Skrevet

Jeg skal og gjøre alt for ikke å gå over, men det ser i teorien dårlig ut for mitt vedkommende. De sier jo at man ofte har svangerskap som sin mor, og min mor måtte settes igang med både meg og mine to søsken..

Skrevet

Uff nei vil ikke gå mye overtid... Har egentlig termin 22 des. og har bestilt henne til å komme sånn at vi kommer oss hjem til lillejuleaften ihvertfall heheheh eller så får hun holde seg inne der til 1 juledag... skal ikke ha noe to ukers overtid her nei:) Så får jeg bare håpe at nurket vil høre på mamman sin da:)

Skrevet

jeg har bestemt meg for å føde i slutten av november, jeg...

(har termin 8.12)

hehe

jeg er heller ikke klar for å gå over tiden.. fikk guttungen 18 dager for tidlig, og vet ikke åssen det er å gå helt til termin engang...

klem

Skrevet

Nei, jeg er heller ikke klar for å gå på overtid. Vil heller at hun skal komme ca to uker før tiden så vi kan få en skikkelig jul og dra hjem til foreldrene mine å feire den. Samboeren min har snakket med babyen og de har gjort en avtale om at hun skal komme ut en av de første dagene i desember :-)

Skrevet

Er litt delt på dette med overtid- for guttens del håper jeg å gå over slik at han er født i januar i steden for desember .... MEN for min del ønsker jeg hardt og inderlig å føde før tiden... er lei nå!!!!!

Skrevet

Enig. For barnets del er det jo greiest å bli født i januar med tanke på skole f.eks. Men for min del er det ikke mye jeg orker å gå over.

Skrevet

Overtid + seteleie = det absolutte mareritt

Skrevet

E abslolutt ikke mentalt forberedt tel å gå over tia denne gangen... sist va æ sekker på at æ kom tel å gå over termin... og da fikk æ akkurat en mnd før termin.... da satt vi der som to spørsmålstegn ;D

Så vesst æ denne gangen også kan få en velskapt og rask og fresk onge en mnd før tia... så si æ JA TAKK!!!! Har ikke løst å gå å vagg heilt oppi jula..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...