Smulen&Skalken Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 men gruer meg... jeg syns qr er bedre en cb... så jeg må gå på det samme apoteket som jeg har gjort et par ganger før.. (de andre har bare cb tester...) har bestilt tester på billige tester, men dem kommer nok ikke før i mårra.. og nå er jeg så utålmodig.. syns det er ekkelt å dra på samme apoteket igjen.. flaut.. noen andre som har følt det sånn?huff jeg gruer meg til å kjøpe....hvorfor må dem si noe da man kjøper?kan dem ikke bare bipe varen og ta betalt? hehe
attpåklatt!! Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Kjenner du de på apoteket?? Da er det jo naturlig at de sier noe...hvis ikke synes eg og at det er litt pes når de sier noe.. vil jo bare få den i posen og gå før "naboen" ser en!! Lykke til!!!!!!!!!
Smulen&Skalken Skrevet 6. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2006 kjenner dem ikke. da hadde jeg ihvertfall ikke gått dit.. da hadde jeg kjørt til en annen by hehe. det er skikkelig pes.. syns det er ekkelt.. føler at dem tenker at jeg er tussete... er det hun igjen... om du skjønner.. hadde en periode med testing her.. da jeg fikk positivt på 2... huff.. jeg får ta til meg motet nå og kjøre å kjøpe... :S
attpåklatt!! Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Lykke til!! Og husk!! Det er sikkert mange innom hver dag og kjøper... Spørs om de klarer å huske "alle".. hehe!
kua kalva,drektig igjen Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 synes å det er fælt å handle sånnt,men her er det fordi dama i kassa er overivrig å prater for høyt etter min mening,liker ikke å høre over hele butikken at jeg må tisse i ett glass om morgenen fordi det er best da,tenk om det er kjentfolk i køen??det har de ikke tenkt på her i hvertfall
Smulen&Skalken Skrevet 6. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2006 det er ikke noe artig.. har alltid lurt på om dem har taushetsplikt? de som jobber på apotek? om dem har lov til å fortelle om man har vært der og handlet g-test eller om man har fått resept på noe? nå har jeg gjort det.. var heldigvis ei ny i kassa hehe. nå er det slutt på kjøping. det er jo så dyrt... får jo 20 tester fra billige tester som du får 2 av på apoteket.. skjønner ikke at dem har lov til å ta så mye betalt for det... kan ikke tro at det skal være så dyrt å kjøpe inn?
Gjest Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 Selvfølgelig har de taushetsplikt som alle andre helsearbeidere!!
Smulen&Skalken Skrevet 6. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 6. november 2006 men da skjønner jeg ikke hvordan dem kan snakke så åpenlyst... er jo nesten bestandig mange mennesker på apoteket... pleier jo å være laaang kø.. også er det nysgjerrige folk som sitter å venter der... jeg er selv helsearbeider.. og jeg vet at om jeg hadde stått og snakket slik om pasientene hadde jeg ikke blitt gammel! syns det er så rart liksom...
Smulen&Skalken Skrevet 6. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 6. november 2006 noen andre som også føler det slik?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå