Gå til innhold

Mensana! Vet du noe mer??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, vet ikke noe mer.. var på ul i dag. Er i uke 38, så nå begynner det å haste med å bestemme seg for noe.. Men først må jeg bli kalt inn til samtale på KK - og det ser ut som det tar tid...sukk.. Får vel innkalling på nyåret en gang.. - og det er vel et ledd i deres plan om å få færrest mulig til å ta ks..

Babyen er i dag temmelig nøyaktig 3000 gram, og kommer i følge hun spesialisten jeg var hos i dag, ikke til å vokse så mye mer.. Et halvt kg eller deromkring..

Gynokologen bekreftet mye av det jeg har lest meg til i det siste, som at fødseltiden (åpningstiden) pleier bli mye lengre ved setefødsel, fordi en rumpe bruker lenger tid ned i bekkenet og presser mye mindre på livmoråpningen enn et hode.. - så jeg kan doble mine åpningstider som har vært 12 og 13 timer..

Er egentlig oppgitt over hele greia...sukk..

men hva mener de at du skal gjøre?? Innfinne deg med situasjonen? La det komme som det kommer? Kan du ringe KK selv og be om denne samtalen?

Uff, syns så synd på deg!! :-(

Hvorfor tror de ikke at gullet ditt kommer til å vokse noe særlig mer?? Vokser de ikke 200 - 250 gram i uka nå da?

Sender deg en STOOOOOOOOOOOOOOOR trøsteklem

Annonse

Hmmmmm, ikke noe stas nei!!!!!

Men bør du ikke få denne samtalen så fort som mulig da?? Er ikke noe bra for hverken deg eller lillegutten at du går rundt å tenker på detta...... Dårlig oppfølging syns jeg!!!!

Håper du får samtalen så fort som mulig, og at det ordner seg slik som du vil :o) krysser alt jeg har for det jeg !!! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXxXXXX

Det sa jeg også; at jeg hadde lest at de vokste ca 200 gr i uka... Å neeeeei... så mye vokser de ikke, mente hun..og tippet et halvt kg til på disse ukene fram til termin..

- og hva om jeg går over tiden da? spurte jeg.. - det spiller ingen rolle, mente hun...

Herregud. Jeg blir så oppgitt av denne never-mind-holdningen jeg er omgitt av!

*skrattler*

Du er så herlig, Lucia!!! Er så deilig å se litt reaksjoner.. Merker at de folka hjernevasker meg når jeg prater med dem.. Gynokologen i dag prata om hvor alvorlig ks er og hvor flinke de er med setefødsler og bla, bla, bla.... og jeg merker at jeg begynner å nikke og være enig å tenke at: ja, jeg er sikkert en idiot som ikke orker ligge 30 timer i fødsel for så å bli trilla til akutt ks...

De kan kunsten å psyke folk ut....

:-)

Jeg blir så provosert av sånne folk!! Syns det er merkelig at de er så jævla vanskelige i Bergen. Har ei venninne som fikk innvilget ks fordi hun har fødselsangst. Også får ikke du som antaglig får setefødsel???

Og hvorfor skal de slite deg ut i laaaaaaaaaang tid (og baby) før de sier: nei nei, her blir det ks alikvel!

Nei, dumminger!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...