Januarjubel! Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 ...kan jeg nå offisielt legge tannkjøttbetennelse til listen min...sukk. Jeg ante fred og ingen fare, har ikke merket noenting. Dette er visstnok svært vanlig å få når man går gravid, og forblir det ubehandlet kan det i verste fall føre til at tennene faller ut. Dette sa iallefall min tannlege. Så jenter: ikke dropp den tannlegetimen allikevel!
Abracadabra Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Ja det er ikke lite vi skal gjennom! Bra vi skal få så søte og snille barn alle sammen. Jeg var til tannlegen nettopp, bestilte for en gangs skyld time på eget initiativ, tenkte det var lurt å gjøre det før barnet kommer...! Jeg har nemlig hatt problemer med brekninger under både tanntrådbruk og tannpuss, i mange måneder, så jeg ønsket meg veldig en skikkelig rengjøring inni der. Det var utrolig deilig, må jeg si, absolutt verdt pengene! Selv om det å ligge på rygg i tannlegestolen og pese i uke 37 var en litt svimlende opplevelse, for å si det sånn, hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå