Gå til innhold

87_jenta!!

VinterSol+2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kopierer fra skravlesiden jeg ;) men tusen takk for at dere spør!!

JEG ER GRAVID!!!

Det er med litt blandede følelser jeg forteller det til dere...men er forbausende glad egentlig :-D

Er ikke noen tvil om at vi skal beholde den lille spiren...

Var hos legen kl.09 og etter det har jeg vært hos jenta mi fram til nå. Jeg gråt en liten skvett da jeg fikk resultatet, men da jeg satt og holdt lille Nora Sofie og fikk se henne SMILE skjønte jeg på en måte at det kommer til å gå bra (hehe kanskje litt romantisk sagt, men jeg føler det faktisk sånn :-P).

Det kommer til å bli en tøff tid framover, enda tøffere enn vi hadde trodd, men det skal nok gå bra. For som sikkert mange av dere vet så har jo jeg verdens beste kjæreste!!

Hvordan i all verden jeg har blitt gravid det skjønner jeg ikke, men det er tydligvis en liten sjel som vil inn i vår familie ;)

Jeg er forresten max 4 uker på vei da, men så sterke barn som vi får (skryte skryte) så skal nok dette gå bra!

Så det var mange som lurte, så svarer bare her. Men TUSEN TAKK til dere alle :-D

Mange klemmer fra

Annonse

Annonse

Hei igjen! ;)

Første gang jeg ble gravid var det ikke planlagt i det hele tatt! DA fikk vi begge hetta hihi. Men så vennet vi oss til tanken og gledet oss masse masse. Vi fant ut at dette var noe vi virkelig ville! Men så mistet vi i uke 12... Etter litt om og men så bestemte vi oss for å bli prøvere og spiren satt igjen veldig fort! Det var lille Nora Sofie! Så hun er planlagt ja ;)

Når jeg først sa til min kjære at jeg trodde jeg var gravid igjen ble han bare helt stum...Sa nesten ingenting til meg, det er veldig ulikt han. Men nå er han faktisk (minst) like glad som meg :) jeg må bare få nevne at jeg har VERDENS BESTE kjæreste!! Han er der virkelig 110% for oss HELE tiden. Men for å si det sånn: det er minst like mye hans skyld at jeg er gravid igjen :-P så skulle bare mangle hehe.

Vi får jo litt hetta begge to da når vi tenker på alt arbeidet som ligger foran oss, men (ikke for å være skikkelig klisje altså) vi skal klare det bra så lenge vi er sammen :-)

klemmer til dere snille BIM-jentene!!

Hei 87-jenta!

Jeg må bare få si at jeg beundrer deg og ditt mot.

Tror aldri jeg hadde klart å se så lyst på ting slik som ting er for dere.

Er mye arbeid med barn, men enda mer med to! :)

Vil også få gratulere, med den lille spiren og med Nora Sofies 2 mnd dag! Veldig flott at hun er sterk og klarer seg så fint som hun gjør. =)

Utrolig bra at kjæresten din er der og sitter med de samme meningene og følelsene rundt dette, for det blir nok knallhardt.

Men som du sier, dere klarer det sammen. :)

Lykke til, masse!!!

Mange klemmer fra

Hei snuppelupp!

(Takk for skryt på skrytetråden btw)

Gratulerer så mye med lille bøllespiren din!! Og gratulerer med 2 mnd dagen til Nora! Jeg gleder meg så ufattelig mye til juleferien :-) :-) :-) kan nesten ikke vente til jeg får hilse på gullet ditt :-) !!!

Kos dere i dag da og hils Chris og mamman din masse fra meg!

STOR klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...