Gjest Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Må bare høre... hvis hodet ikke har festa seg å vannet går har jeg hørt at en skal legge seg ned... har også hørt at man ikke trenger det om man er over uke 35... noen som vet?? Takk for alle svar...
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Har fått forskjellig beskjed på dette. Men jeg tenker om så at om vannet skulle gå så tar jeg det helt med ro..behøver jo ikke akkurat løpe rundt liksom:) ringer føden også forteller de meg hva jeg skal gjøre. Alle blir jo bedt om å komme inn på sjekk om vannet har gått.
Gjest Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 joda, de gjør jo det, men det sies at om vannet går i trappa skal du legge deg ned der å vente til du blir henta i ambulansen, men jeg vet ikke... ??!! ...altså, uansett hvor du er skal du legge deg rett ned å bare vente til ambulansen kommer å henter deg... Litt flaut om vannet går på butikken da...hehe
mamman te Vetle og Alma Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Faren ved at vannet går uten at hodet er festet er at navlestrengen kan "dette" ut av livmoren og at hodet ltil barnet igger å klemmer den flat, dette resulterer i at barnet ikke får nok surstoff og ikke får puste. Dette var det min jordmor sa til meg, men ring føden å hør for sikkerhets skyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå