@stronauten med 3 små Skrevet 6. november 2006 #1 Del Skrevet 6. november 2006 Har Linnea og Vincent fra før, og venter nå nr 3. Vet ikke kjønnet, og aner virkelig ikke hvilke navn jeg liker denne gangen. Vet bare at det må være litt sjeldent (Linnea er faktisk ursjeldent her jeg bor...), og klinge godt sammen med de to andre. Forslag anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. november 2006 #2 Del Skrevet 6. november 2006 Caleb Colin Corey Eilif Evert Janus Konrad Sjur Syver Alvilde Anthea Eivor Hertha Juni Liben Vida Noen som falt i smak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #3 Del Skrevet 6. november 2006 Hei.Fine navn dere har valgt:) Viss dere får en gutt,vil jeg foreslå Tristan.. Litt utenom det vanlige,,og det passer kjempe godt syns jeg. Litt usikker på jentenavn,men lykke til,,, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 6. november 2006 #4 Del Skrevet 6. november 2006 Linnea, Vincent og: Victoria Noelia Amanda Olivia Sofia Alexander Mikael Mathias Kasper Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 6. november 2006 #5 Del Skrevet 6. november 2006 Amanda Lydia Olivia Wilma Hermine Tomine Sanna Aurelia Tiril Tilje Vilja Leona Mikkel Sivert Nathaniel Max Emilian Wilmer Elliot Hadrian Linus Leon Theo Timian Tinius Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 6. november 2006 #6 Del Skrevet 6. november 2006 Didrik Lennart Elliot Lydia Elvira Thelma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
furia Skrevet 6. november 2006 #7 Del Skrevet 6. november 2006 Linnea, Vincent og Ellinor Linnea, Vincent og Lenander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. november 2006 #8 Del Skrevet 7. november 2006 Elliot og Angelica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. november 2006 #9 Del Skrevet 7. november 2006 Alva Malena Isa Cassandra Tilia Luna Jolanda Belinda Emrik Crispin Sakarias Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@stronauten med 3 små Skrevet 7. november 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 7. november 2006 Mange fine forslag her!!! Har i alle fall funnet flere som skal inn på listen. En ting som jeg synes er så artig, er at vi har så ulik smak. At jeg synes f.eks Alva og Isa er nydelige navn, mens Cassandra gir meg gysninger. Vittig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. november 2006 #11 Del Skrevet 7. november 2006 Linnea, Vincent og: gutt: Francis Samuel Charlie Emanuel Levi Jonah Marco Mika jente: Meja Alice Moa Felicia Nova Emmi Alexia Evelin Jasmina Kajsa Catharina Livia Oliva Nadine Noomi Samira Sofi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 8. november 2006 #12 Del Skrevet 8. november 2006 Sølve til gutt og Vilja til jente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå