Rockekilling on board Skrevet 6. november 2006 #1 Del Skrevet 6. november 2006 Ja, da har vi og vært der (nøtterøy).. og jeg syntes det var kjempeflott! Det jeg er mest fornøyd med var hvor grundig undersøkelsen var og hvor flink han var til å forklare underveis, og selvsagt var det moro å se henne og! For ja, det er en jente... vi så også livmor, så det kunne ikke være tvil. Terminen ble satt litt tilbake, 7 Februar! Og han mente den var sikrere enn de tideligere, da alle mål var samsvarte. Så er det å få overtalt legen min om det, da.... Alt så fint ut og hun legger godt på seg, regnet henne til nesten 1 kg. Så hun trives godt der inne. Anbefaler virkelig dette til dere som har ønske om 3D ul! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6978484-3d-ul/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe82 Skrevet 6. november 2006 #2 Del Skrevet 6. november 2006 hei.. må bare kommentere en ting.. jeg var oxo på nøtterøy og gikk ut derfra og var kjempe fornøyd og ble satt frem en uke, da han mente guttten var stor for å kun være 24 uker på vei.. kom til min jordmor og fortalte dette og fikk høre mye negativ om han... Han er ikke utdannet innenfor lege-jordmor-helsesøster.. han er radiolog og har ikke utdannelse til å "analysere" barnets utvikling. Jormor sa at vi står fast ved teminen 10-02.. ingen barn er like i str etter uke 19 så han kunne ikke si at jeg var lenger på vei. den kontrollen man har på sykehuset er den sikreste da alle barn er like store på det tidspunktet.. mange proffe har klaget på han og legetilsynet har vært i bildet, han tjener fett penger på å "lure" folk. han klarer å se kjønnet men er ikke utdannet til å uttale seg... Dette sier min jordmor.. angret at jeg ikke tok i oslo, der er de utdannet.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6978484-3d-ul/#findComment-6988791 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rockekilling on board Skrevet 8. november 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 8. november 2006 For det første tror jeg ikke han tjener fett med penger, han tar halve prisen av hva andre gjør. Jeg var fornøyd med akkurat hva han kunne fortelle og forklare, mye bedre enn de inkompetente radiologene ved mitt sykehus (der er det ingen fødeavdeling og legene er sure, gamle og uten kompetanse ser det ut til). Når det gjelder terminen stemmer den mer med min egen, jeg testet positivt før ikm fordi jeg var drlig, og om ul termin stemmer har jeg ikke vært gravid da jeg testet, så jeg stoler nok mer på denne. Det han sa var at hodeformen til barna er forskjellige.... så om man måler på tvers som man gjør på vanlig ul får man ikke de riktige målene, man må måle omkrets, dessuten er det andre mål som legges til og det er maskinen som regner ut termin, ikke han! Iallefall, legen min hadde hatt flere som har vært der og tvilte ikke på terminen, hun satt den frem med en gang da det har vist seg og vært riktig med andre.... Jeg angrer ikke på at jeg ikke tok i oslo, har jo hørt nok om de også!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6978484-3d-ul/#findComment-7005623 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå