Slettes Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Hei alle her.. Våkner midt på natta, gjerne i 4 tiden, med dundrende hodepine og den slipper som regel ikke før ut på dagen etter at jeg har tatt to paracet.. Nå skjer dette så ofte at jeg begynner å lure litt.. Noen med lignende erfaringer?
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Har hatt en del hodepine i dette svangerskapet, men ikke på natten. Kan det hende du har litt høyt blodtrykk kanskje? Siden du får vondt i hode av å ligge tenker jeg på. Kanskje du bør sjekke det hos jm eller lege? Klem
Divinity Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Fikk beskjed fra jordmoren min at hodepine var et tegn på at du skulle ta det med ro. Hold deg hjemme et par dager, få i deg nok væske så går det nok over
togoegutter Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Hei, Jeg har akkurat vært gjennom en periode på 2,5 uker med hodepine som kom på kvelden og varte ut hele natten (var også verst på natten). Var hos legen og alle prøver var fine. Hun sa at jeg kanskje kunne være "hoven" i hodet, altså ha vann i hodet... tipset hun ga meg var å drikke vann med sitron, spise mye sitrusfrukt (vanndrivende), gå turer og få frisk luft, og sove nok og hvile nok. Og ta heller paracet enn å gå rundt med smerter i hodet sa hun. For meg endte denne perioden med en dag hvor jeg hadde ekstremt vondt fra morgenen av, og jeg frøs og måtte ligge rett ut under dyna hele dagen. Akkurat som om noe brøt ut, men etter denne dagen var jeg helt fin igjen, og har ikke hatt noe vondt i hodet på over en uke Tror uansett det er viktig å lytte til kroppen, og slappe av og ta det litt med ro.... God bedring!
Slettes Skrevet 6. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2006 Hei og takk for flotte svar.. Derfor er det så kos å være her inne.. Også godt å ha med seg flere tanker før en tar en avgjørelse.. Kontakter legen etterpå (har ikke jordmor).. Kan være greit å få sjekket bl.a. blodtrykket..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå