Gå til innhold

I dag skal jeg få meg hjelpemidler!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff, fælt å ha det så ille, men bra du får hjelpemidler :o) Jeg håper ikke bekkenløsningen blir verre, for vi bor i 4.etasje uten heis, så da kommer jeg meg ikke ut... Trøster meg med at bekkenløsningen forsvant nesten helt rett etter forrige fødsel.

Lykke til!!

Kjøp isbrodder til å bruke ute jenter!!

Det koster ca 200 kr, og er ei fin invistering for å unngå å ødelegge bekkenet helt!

Litt kjipt å bli helt avhengig av hjelp bare fordi man var uheldig å gikk i spagaten på tur til butikken...

Annonse

Jeg har fått låne tempurpute og glatte laken - gitt meg et helt nytt liv jo! :) Enkelte dager før hadde jeg så vondt om kvelden at tårene rant - nå føler jeg meg såååå mye bedre. Enkelte dager kjenner jeg det nesten ikke, i sammenligning! :)

jeg skal skaffe meg vaskehjelp! det vil jeg ha, men tror du kommune støtter det...hmmm?? hehe....kanskje jeg får i presang til jul fordi jeg er så snill å befolker en liten kommune! hehehe....synes jeg burde det, virkelig!

:))))))

Jeg sitter på tempurputa når jeg sitter i sofaen og sånt. Tempur tilpasser seg jo rumpa, sånn at man sitter mye bedre...

Vi har jo dobbeltseng også, og litt styr blir det.. Men det funker hos meg. Jeg har en enkeltdyne under meg, som jeg har glatte laken over. Så jeg bretter inn kanten på dyna, den siden som er mot sambo, sånn at det kommer en liten brett under dyna, med dyne og laken.. Sånn at det holder seg på plass. Så har jeg laga en liten brett øverst, som kommer under puta mi. Om du skjønner hva jeg mener..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...