Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 en herregud det er fader ikke lett å få til noe barbering her... ser jo ingenting!!!! noen som har noen tips?? er 30 uker på vei, og har bekkenløsning som ikke gjør det noe lettere,,,, kan ikke gå i 10uker uten å barbere meg!!!
Denise:-) Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 sliter med samme problemet jeg.. kom med tips
SpongeBob Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Ta gubben til hjelp. Litt får han hjelpe til når det er hans skyld at du ender opp med stubbmark!
Mamman til to herlige gutter Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 hovedinnlegger her... trenger vel ikke være anonym... han tør ikke, har er redd for å kutte meg.. har prøvd.. men han holder et speil foran så jeg kan se... hehe.. høres litt morsomt ut.. nlir litt letter da.. men blir litt feil å se det speilvendt om du skjønner....
Denise:-) Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 nei, det skal han i alle fall ikke gjøre. det blir litt for intimt, vi skal jo ha ett brukbart seksualliv også. Tror ikke det vil tenne han noe særlig å være med på barberingsprosessen..
silhah og emilie Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 jeg dro å fikk tatt en brasiliansk jeg...er ikke så dyrt seru og ikke så vondt heller...å da slipper jeg unna problemet en stund hehee:)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 Sambo synes det tvert i mot er ganske så spennende å få lov til å gjøre det... Det tar selvfølgelig noe mer tid, siden det alltid ender med litt mer enn bare barbering...
Mamma til 3 <3 Skrevet 6. november 2006 #8 Skrevet 6. november 2006 Samma problemet her. Men sambo tørr ikke hjelpe litt pga han er redd han skal kutte meg. Så det blir så som så med barberinga. Hehe.
Mamman til Ask (12/06) Skrevet 6. november 2006 #9 Skrevet 6. november 2006 huff ja... ikke lett det der.. lurer om jeg skal ta en brasiliansk1 jeg óg.. menr edd at det gjør vondt sambo vil heller ikke.. stakkaren måtte klippe tåneglene mine for noen dager siden kommer jo ikke ned til føttene med den store magen min
silhah og emilie Skrevet 6. november 2006 #10 Skrevet 6. november 2006 det er faktisk ikke nå særlig vondt altså...de første strimene kanskje men det går fort og så slipper du å tenke på barbering ei stund:)
Gjest Skrevet 6. november 2006 #11 Skrevet 6. november 2006 hehe.. samboeren min synes bare det er spennende å få barbere der nede han.... tar litt lenger tid enn når jeg kunne gjøre det selv men det blir det gjort... han begynner å få teken på det nå.... også må han file føttene min, barbere leggene, tå neglene klarer jeg faktisk inni mellom selv... også må han spraye meg med selvbruningsspray..... hihi snill han, han synes i grunnen ikke det andre er så spennede men han gjør det innimellom så jeg slipper lange svarte hår på leggene... men han er nok glad det ikke er lang tid i gjen så jeg kan gjøre det selv, blir gjort litt oftere da:)
Tullemor til 2 Skrevet 6. november 2006 #12 Skrevet 6. november 2006 Kjøp Veet for Men! Det bruker jeg. Enkelt og greit. Alle hår er borte på 4-6 min. Bruker klut for å "skrubbe" av i dusjen. Denne kan være ganske sterk, så ikke smør den inn mellom kjønnsleppene, for det kan svi! Ikke la den virke lenger enn 6 min. heller. Hårene er borte i flere uker, og du slipper barbering med høvel. Det er jo livsfarlig å holde på med i vår tilstand. He, he. Etter endt behandling smører jeg med Aloe Vera gele. Har hørt de som smører på Pyricept også, men det har jeg ikke prøvd selv.
selfangerkjerringa Skrevet 6. november 2006 #13 Skrevet 6. november 2006 La gubben gjøre det. Enkelt og greit.
♥kinemor19og lille oliver Skrevet 6. november 2006 #14 Skrevet 6. november 2006 lettest å la gubben gjøre det men du kan også bruke speil.
mayen20 Skrevet 6. november 2006 #15 Skrevet 6. november 2006 hehe samme her... er nesten 33 uker på vei, og har bekkenløsningen som tar livet av meg.. barberingen hopper eg over litt, til det er litt skjegg, for d e jo sinnsykt stress... og siden legen har sagt vi ikke kan ha sex før eg føder (pga vennet mitt) så har eg latt være å spørre sambo.. men han gjør det av og til, men er liiivredd for å kutte meg.. ser han litt blod så slutter han.. men til dere som har prøvd brasiliansk voks.. har tenkt på det der lenge.. kor mye ca koster det? kor gjør vi det (bor i bergen)? og kor lenge før termin skal eg gjøre det, vil jo ikke ha stubber igjen når eg skal inn å føde.. kor lenge varer det ca?
silhah og emilie Skrevet 6. november 2006 #16 Skrevet 6. november 2006 jeg betalte 350 kr;- og tok dt får ca 1 mnd siden...begynner å komme litt tilbake nå...
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 6. november 2006 #17 Skrevet 6. november 2006 Har samme problemet jeg. Men har forstått at det er knøtt umulig å få til å barbere meg der nede nå... Jeg er litt for sjenert til å spørre typen Tror han også er for sjenert til å gjøre det. (vet det er litt rart at jeg tørr lage en unge sammen med han men tørr ikke spørre om han kan barbere meg hehe men det blir liksom noe helt annet...) Så jeg har slått meg til ro med å bare klippe hårene korte istedenfor å barbere, + at legen sier det er ikke så bra å barbere når du er gravid, for da er du xtra mottakelig for infeksjoner osv... Så det å klippe hårene er vertfall bedre enn å la det vokse en stor granskog der nede! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå