Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Har nemlig hele forrige uke hadd så vondt i nakken , uansett hvilken arbeids stilling jeg er i.. dette er høyst ubehagelig. tenkte å sykemelde meg et par dager å se om det blir bedre samt kjøpe meg ny hodepute!!!? Men er det bare bæs eller? Synes ikke man skal tulle med nakke og rygg ,men er jo ikke sengeliggende heller?! hmm...
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Hvordan er arbeidstillingen din da? Kanskje du trenger ny stol på jobben? Hør med legen hva han/hun synes om at du kanskje bør sykemelde deg helt, eller redusert i noen dager?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Jobber i matbutikk så er ikke så mye jeg kan gjøre for å endre arbeidstilling gjør vondt uansett om jeg sitter eller står etter en time på jobb:-(... hoff vil ikke sykemeldes helt.. vil prøve et par dager i første omgang å se om det blir bedre ,men...
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Ja, sitter du i kassa eller? Jobber i matbutikk selv jeg, men jeg er så heldig at jeg jobber "overalt" i butikke og kan variere på om jeg vil sitte, stå eller gå.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 gjør heldigvis alt jeg å:-).. hater å sitte i ro ,men nå er det slik at det gjør vondt uansett.. til og med når jeg sitter med dataen hjemme... hjelper kun å slappe av.. så skal høre hva legen sier.. noen dager skal vell holde,? skal prøve å få litt behandling......
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 Ja, høres ut som om du har spenninger som kan trenge ro og hvile. Ta kontakt med lege du, så får du kanskje rekvisisjon til fysioterapi. God bedring!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 Håper det:-).. tror jeg har tadd noen løft å anstrengt meg for mye:-(.. skal ta det litt med ro ... takk for svar;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå