Gjest Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Begynner å bli bekymret her. Nå er jeg 17 dager ut i syklusen og har enda ikke fått positiv-el test. Tester med strimlene fra billig-tester. Kan det være jeg har gått glipp av den på en eller annen måte? Alle erfaringer mottas med takk!
M-overtid Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Hei Sist hadde jeg el på dag 22....kom sent men godt
Lillemy-77 Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Hei:) Jeg brukte slike strimler som du bruker, men det slo aldri skikkelig ut til meg. Fikk enkelte dager veeeldig svak strek nr to..men aldri så mye at den skulle være positiv iflg bruksanvisningen. Så jeg sluttet med disse, og hadde bare masse sex istedet..hehe, så er du sikker på at du ikke går glipp av den=) annenhver dag skal holde. =)
lilli1979 - venter på ivf Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Jeg har el først på dag 18, så test et par dager til du:-)
Gjest Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 ok, jenter nå ble jeg litt beroliget. Takk! phu....glad jeg har dere å spørre jeg, streken(den som indikerer el) på testen var sterkere i dag så kanskje den er rett rundt hjørnet. Har heldigvis blitt litt kos selv om testene ikke har vært positive:) Har ikke BARE sex for å lage baby, er heldigvis for kosen og;)
Smulen&Skalken Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 jeg testet meg hele pp forige pp.. med el strips fra billige tester. fikk ikke utslag på el hele mnd før mensen kom. mensen kom etter bare 21 dager og jeg pleier å ha 32. denne pp testet jeg positivt på el test 8 dager etter mensen. tenkte at det var kroppen som renset seg eller noe.. har ikke sjekket el før den pp`en jeg ikke fikk positivt.så det går ann, men du har jo enda flere dager å teste på
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 6. november 2006 #8 Skrevet 6. november 2006 Kan jeg trøste deg med at jeg etter UL-termin hadde EL på dag 46? Dvs at min syklus var på 54 dager denne gangen, for testen slo ut etter denne terminbergeningen på dag 8 etter befruktning (samme for naboen). Normalt har min syklus vært på 38-43 dager det siste året før jeg ble gravid. Så ikke avskriv EL ennå
hønemor2005 Skrevet 7. november 2006 #9 Skrevet 7. november 2006 Jeg testet med CB Digital gjennom hele forrige syklus uten å finne EL - det ble dyyyrt! Startet på dag 9 og gjorde det hver dag frem til dag 28 - TR kom på dag 29 (i går). Var hos legen i dag, hun sa at det er helt normalt, det er vanlig å ikke ha EL i hver eneste syklus. Om 100 helt normalt fruktbare par prøver å bli gravide en måned, blir under 25 av dem det, sa hun, for å berolige meg... Skal likevel ta blodprøver kommende syklus, på dag 21-22, for å sjekke hormonelle ting (om jeg har EL eller kanskje fortsatt melkehormoner etter at jeg sluttet å amme for 4 mnd siden). Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå