Gå til innhold

kouagler blødning

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk en del klumpete blødning den 28 okt. blødningen avtok 5 dager senere. har fortsatt graviditetssymptomeer, voksende bryst som kom rett etter denne blødningen, og de fortsetter å være i bevegelse. nå blør jeg moderat men det er ikke friskt blod, er en del mørkere enn det. skal til ultralyd den 17 nov. gruer meg meget til dette. jeg tror det er en tom fostersekk der.

noen som har opplevd lignende med positivt svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Trodde jeg mistet gullet mitt da jeg var 7 uker på vei. Gjorde ikke så mye med det da. Ringte legevakten og møtte en ufølsom mann som sa at det nok var en spontsnabort. Men jeg klarte ikke å tro det, for det føltes som om det var liv der inne. I begynnelsen av uke 8 begynte jeg å blø igjen, og da fikk vi komme inn og bli undersøkt (det hjelper med kvinnelig legevakt!), og fikk komme til UL dagen etter. Det viste seg å bare være en blodåre i livmoren som hadde sprukket, og barnet hadde det helt fint! Du kan jo gå til lege/jordmor og bli undersøkt.. Ved spontanabort vil livmormunnen åpne seg. Og kanskje kan du få tidligere UL?

Lykke til!

Skrevet

Hei.

Stakkar, jeg får vondt av deg, men har hatt noe av det samme selv. jeg har hatt litt blødning etter sex ( med meg selv(flaut)), uten at jeg har hatt noe inni der. det er mer sånn brunlig utflod. Jeg skal til jordmor neste Mandag , og syntes det høres forferdelig for ddeg å vente så lenge, prøv å få en time før sånn at du kan slappe av litt mer. Jeg tror det går bra.

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...