Gå til innhold

Faaaen!!!!!!! Da har skipet gått!!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på deg Aprilmor!

Her er jeg på litt tynn is men jeg forsto det slik at de ville en skulle ta grav. test før du begynner på sprøyter og at det ikke var helt nødvendig å få mensen først. Men jeg er ikke sikker så du får ringe inn å høre. Håpe alt går bra krysser fingrene for det. Klem

Hei! Er den ikke kommet? Åsså jeg som har krysset fingre i hele helgen....:( Men du, har du fått beskjed om at du MÅ ha hatt mensen da? Te meg så står det bare at man KAN få mensen når en begynner med spray. Noen får kraftigere blødning, noen mindre og andre får ingen blødning under behandling. Jeg bruker Synarelea da. Kanskje det e forskjell på hvilken medisin en bruker.

hei hei.. bruker synarela jeg oxo...

står i brevet mitt:

etter 1-2 uker fra du startet med synarela vil du få en blødning... du skal ikke starte med sprøyter før du har hatt blødning. dersom du ikke har fått blødning etter ca 2 ukers behandling med synarela, skal du ta kontakt med oss. vi planlegger da videre opplegg...

lurer sånn på hva dette opplegget er.... kanskje jeg må ta en test...??

klemzer fra

helu...

har ringt ja.. og hun skulle bare finne ut en liten ting, så ringe opp igjen.. venter på tlf..

skal kanskje ta noen blodprøver, og se an de før sprøytestart onsdag...

men sånn jeg forstod det nå, så kan det hende det ikke er noe å stresse med siden jeg aldri har hatt regelmessig mens.. det var det hun damen skulle finne ut av...

klemzer fra

Annonse

joda... på en måte... har vært å tatt blodprøver.. og får svar på de i morgen.... så får jeg vite hva som er planen videre... veldig hyggelige damer på KK, og hun roet meg ned med noen enkle ord... dette skulle gå bra.. hehe

mange klemzer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...