Gå til innhold

Jepp, da er vi i gang.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Startet på godisskålen igjen nå....... kjempebra!!!! klokka 10.30 og jeg stapper i meg smågodt....... Først i svangeskapet hadde jeg ikke lyst på godteri i det hele tatt- men nå- herregud, jeg har så lyst på søtt hele tiden!!!!

Lillegutt i magen kommer sikkert til å veie 5,5 kg :-/ grøss......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*hihihi* jeg har mamma på besøk, som liksom er på slankekur, nå har jeg sendt henne i badekaret med kaffe latte og oreos :)

farlig å komme på besøk til meg!

smågodt sa du????????

*sukk*

Skrevet

Herregud!! Jeg tenkte du var i gang med fødsel jeg!! Også var det "bare" smågodtet!!! :-) Kos deg du!!

Skrevet

hehe... samme her! såå vanskelig å holde seg unna godteriet :o handleturer til sverige hjelper ikke akkurat heller, hehe.. ender alltid opp med masse poser fra godisfabrikken :o

heldigvis er jeg fortsatt på jobb 3 ganger i uka, og da går det mest i joghurt og frukt.. blir spennende å se hvor mye gutten veier ca når jeg skal til UL om 3 uker

Skrevet

Ho ho ho :) *lurte deg Lucia ;-)*

Men nå er jeg kvalm av dette godteriet, æsj......... spist masse nå, og blir dårlig av lukta nå!!!

Er det fler enn meg som syns smågodtet fra sverige lukter mer enn det man kjøper her??? æsjjjjjjjjjjj

*flytter alle godteskålene i skapet nå- NOK ER NOK*

Skrevet

Hihihi, jeg sitter også med smågodtposen foran meg..hmmm..

Var i barndåp i går, og spiste for 5, så d er nok stor fare for at vesla her veier nok..hehe..

Men skal lage en sunn middag i dag da :-)

Skrevet

*ler*

det er faktisk sant, det lukter mer synes ejg og :)

*sikler etter myk illeluktende vingummi*

spørs om jeg må snike meg inn i skapet ditt!

Skrevet

Hihihi

Åsså jeg da- du får komme å frelse meg fra dette forbannende smågodtet :o)

Jeg må nok lage en supersunn middag i dag jeg også.... må nok bli fisk ja, det er det sunneste jeg kommer på akkurat nå ;-)

Skrevet

*springer avgårde* kommer jeg!!!!!

hahaha! sunn middag? vi skal ha restekalkun til middag :)

med waldorfsalat, poteter, brokkoli og surkål :) for ikke å glemme, masse brun saus :)

oppdaga at grans julebrus er kommet på rema, så har pimpa på det hele helga :) NAM NAM!!!

huff... jeg bare spiser jeg.... vikitg å lagre ammefett!!!! :nikker:

Skrevet

Ja, det ammefettet er veeeeeeldig viktig- vi må ikke undervurdere det altså!!!!

Så jeg bare spiser og spiser jeg- sånn at jeg er heleeeeelt sikker på at jeg har litt i reserve til amminga ;-)

Jupp, sånn er det med den saken ja =)

Skrevet

*hihihi*

har akkurat laga meg ostesmørbrød me salami!!!

*fett og godt!*

Skrevet

Gurimalla!

- skremme oss med sånne "da er vi i gang" - overskrifter! Nå trodde jeg at du var i gang med å føde...

Slemme jenta!

Ps. Skjønner hva du mener med godteriskålen..sukk..

Skrevet

ostesmørbrød hørtes godt ut det......... (men i samme sekund jeg har lyst på noe så snur jo hele magesekken seg) I dag har jeg spist en skål frokostblanding med en banan i og melk. Også koste jeg meg med en smil som lå igjen fra i går foran TV`n (altså, ikke 1 stk smil, 1 pakke smil!!! ) Men det er jo mye mer enn i går på samme tid så jeg er sånn sett fornøyd.

Tørst er jeg da!!!

Skrevet

Nå trodde jeg virkelig vannet hadde gått!!!

: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...