Gå til innhold

Er kommet noe ut av skjeden min :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sorry detaljer...men etter fødselen har jeg merket at det liksom er litt av skjeden som er "falt ut". Vet ikke helt hvordan forklare, men er liksom to skinngreier som har komt ut av åpningen og bare henger der. Noen som vet hva det kan være, og om det går bort? Jeg var veeeldig flink til å knipe mens jeg var gravid, ikke fullt så fink nå :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har det slik eg og. Ble kjempe nervøse.

Slenger meg på innlegget ditt.

Skrevet

Ser ikke noe om det der jeg???

Skrevet

Kjenner det jeg også, tror det er noen slappe muskler. Prøv å stikk finger inn å knip samtidig. Strammer det seg så er det sikkert det.

Skrevet

Jeg kjenner det ikke, bare ser det. Er liksom to skinndingser på størrelse med en ert kanskje som henger litt ut...er ikke noe med muskler i, ser ut som bare skinn.

Skrevet

tror det er resten av jomfruhinnen som er totalt sprekt.

Skrevet

Hei

Har det ikke sånn selv, og vet vel ikke hva det kan være. Men har du vært på 6-ukers kontroll hos legen din enda? Hadde spurt der hvis jeg var deg. Har du vært der alrede eller om det er en stund til hadde jeg bestillt time og tatt en tur. Er det under 2 uker siden fødselen kan du ringe til fødeavd der du fødte. Da har de fremdeles "ansvar" for deg.

Skrevet

Kanskje det er de indre kjønnsleppene? Til noen kvinner henger de litt utfor.

Skrevet

er nok kanskje litt granulasjons vev som det så fint heter. mange får det etter revning eller sying, helt ufarlig men bør fjernes. rett og slett litt utvekst fra der kroppen har blirr fiksa litt på. har hatt og fjernet, blitt helt som før :o)

Skrevet

Har vert på 6ukerskontroll, men hadde ikke lagt merke til det da. og jeg revnet ikke noe særlig, fikk bare noen skrubbsår iflg jordmor. Men hvordan fjernes det da? Gjør det vondt?

Skrevet

Jeg har fjernet sånn. Fikk et par lokalbedøvende sprøyter, og så "klippet" de dem av rett og slett:) Gikk med bind etterpå, men blødde ikke noe. Ikke gru deg, det var over på 5 min!:)

Skrevet

gjorde bare fastlegen det, eller måtte du på sykehus? Uff, det hørtes vondt ut med sprøyte der nede....

Hehe, må le litt når tenker på at jeg har født, og er redd for DETTE :)

Skrevet

jeg fikk klippet de av hos fastlegen min. det kom av at jeg hadde sydd. var ikke vondt i det hele tatt!

Skrevet

har også en slik flik.. er som noen andre her nevnet arrvev etter jomfurhinne og stingen etter fødselen. Min gynekolog anbefalte å vente til et lite år etter fødsel og amming før det ble fjernet grunnet hormoner og slimhinnene, rett og slett med tanke på best mulig grohold. Ingenting å stresse med, og dersom det ikke plager deg v fx sex eller "selvfølelse" er det heller ikke nødvendig å fjerne det---

Skrevet

Det er ikke hinnerester da?? Har du fått gått igjennom fødselsjournalen med helsesøster/jordmor?? Det kan være at noe av morkaken ble sittende fast, og kommer ut i ettertid. Det skjedde meg. Men det er klart hvis det henger fast... Og ikke detter ut i bindet, da vet ikke jeg. Jeg ville kontaktet lege/ helsesøster. Hvis du har født for mindre enn en måned siden ville jeg kontaktet fødeavdelingen og spurt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...