Gå til innhold

Hvor tidlig ble dere "plaga" med kynnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 21+ 6 og kan ikke huske fra de andre to sv.skapene at jeg hadde såpass mye kynnere så tidlig i sv.skapet. Har hørt at stress kan gi mye kynnere. Hvor langt er dere på vei, og hvilke erfaringer har dere med kynnere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 21+3 og har hatt kynnere siden begynnelsen av uke 16 tror jeg.

Ikke vonde men har dem flere ganger om dagen

Skrevet

Jeg hadde noen vonde noen i uke 16... men nå gjør de heldigvis ikke vondt lenger. men har det ganske ofte!

Skrevet

hvordan kjennes disse kynnerene egentlig ut? jeg har noen svake vondter i magen til tider, særlig om jeg stresser.... den blir liksom litt hard magen. jeg er 19+0

Skrevet

Høres ut som kynnere. Magen blir hard som en stein, og det er ubehagelig, men ikke vondt synes jeg...

Skrevet

jeg syns det var vondt uansett hvordan stilling jeg satt eller lå i de gangene.. kjentes ut som det var en kniv eller en saks i magen, samtidig som den blei helt hard..

nå er heldigvis smetene borte!

Skrevet

Husker ikke hvor tidlig de kom i svangerskapet her, men det var skikkelig tidlig, som i før jeg kom meg over i 2. tri, og som sikkert skulle vært umulig, men sånn har det altså vært. Veldig plaget med det når jeg stresser, og det har jeg gjort mye i dette svangerskapet (psykisk nedfor).

Skrevet

Jeg fikk kraftige, plagsomme kynnere i uke 20. Jeg har en veldig stressende jobb. Ble 50 % sykemeldt, og nå har kynnerene roet seg litt.

Det er visst vanlig at kynnerene blir vondere med hvert svangerskap. Det kan jo være grunnen til at du ikke husker at det startet såpass tidlig. Det er helt normalt at det starter rundt uke 20, men ikke alle merker det like godt.

Skrevet

Jeg har hatt kynnere siden uke 17 tror jeg. Ikke vonde, bare litt ubehagelig. Og jeg aner ikke om jeg har mye eller lite, for jeg er førstegangs og aner ikke hvor mye som er vanlig. De kommer noen ganger i timen, oftere på ettermiddag og kveld. Men jeg plages ikke, så da er det vel greit..

Skrevet

Hvor i magen eg det det skal føles ubehag ved kynnere? Høyt opp? langt ned? midt på? sånn cirka da?

Skrevet

Jeg kjenner det fra innsiden i hele livmora (hele livmora blir en steinhard klump man ikke kan klemme på), og livmoras størrelse avhenger jo av hvor langt man er kommet. Fra utsiden kjenner jeg det best med hånden på undersida av magen.

Skrevet

Æ kjente mine første kynnere i uke 15. Hadde akkurat fådd vest ka det va då, å d e æ gla førr, ellers hadde æ nok bidd ganske bekymra ja... Har kun opplevd d om natta. e 18+2 idag.

Skrevet

hei!

jeg hadde en del kynnere med førstemann, men ikke før ut i uke 31-32 eller noe. nå som jeg venter nr 2 fikk jeg kynnere i uke 20. det har avtatt litt nå, så jeg håper det ikke blir så mye mer. :)

Skrevet

Ca uke 20 kom det hos meg. Blir bare mer og mer + vonde av og til... Er i uke 31 i morgen...

Hadde det ikke slik de 3 andre gangene....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...