Gå til innhold

Februar: står lenge alene...


PMST

Anbefalte innlegg

er 8,5 mnd da,

så er ikke noe sensasjon;0)

 

men plutselig i dag stod hun masse alene, klappet og hylte ;0)

 

går rundt bord og stoler det har hun gjort lenge..

 

men no slipper hun taket og står uten støtte ;0)

 

ble så paff i dag...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink hun er da!

Det gjør ikke jenta mi...

Er bedagelig anlagt... (skjønner ikke hvor hun har det fra :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro å høre fra deg igjen. har fulgt med på innleggene dine ettersom jeg også har en som er tidlig ute.

 

Eline har slipt seg nå i 2 uker og står stadig lengre alene for hver dag,.

er det ikke moro å opservere?

Virket som det var veldig tilfeldig når hun gjorde det 1. uka men så oppdaget hun plutselig hva hun gjorde og dermed klarer hun å konsentrere seg bedre når hun slipper taket.

 

Her har hun null innteresse av å gå rundt sofa bordet elelr ved sofaen. KAn flyte bena litt i posisjon hvis hun står litt keitete med beina.

 

Eline trener veldig på alt hun skal gjøre så jeg innbiller meg at når hun først er så stødig at hun kan stå veldig leeeeeeeeeennnnnnnngggggggeeee så vil hun bare begynne å gå.

 

Blir spennende å se hvem av de som går først.

tror Eline er lirr eldre enn din hvis jeg ikke husker feil, hun var 9 mnd. nå den 6.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..ja de er tidlig..hehe aktive dager kan man si.. heldigvis er tiden med de værste *kulene* over for denne gang,ramler ikke så masse no lenger..heldigvis..

fått mer kontroll så no begynner jeg å slappe av litt mer når hun er rundt om kring...;0)

 

Ja blir spennende å se hvem som går først..hihi

 

Marikken bli 9 mnd no 11/11

 

har Eline begynnt å klatre?.. marikken klatrer inn i oppvaskemaskinen opp på lokket når den er åpen..hehe *nervevrakavhenne* hehe

 

Det er utrolig artig å se på den utviklingen som er no ja..det er sikkert..;0)

 

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, hun prøver seg men det r ikke så mange steder hun klarer å¨klatre enda. Oppvaskmaskinen har hun ikke prøvd seg på, men kjempespennende å stå og strekke seg frem og prøve å få tak i noe av oppvasken.

 

Men hun klatrer gjerne inn i dusjkabinettet. Her i sted hadde hun klatrert opp i pappaens koffert som står på stuegulvet med masse klær i. det var kjemepmoro å sitte oppi der å dra ut tøyet.

 

Vi har forholdsvis høyedørterskler ut til terrassene (bor i blokk) og de har hun krabbet over veldig lenge. Blir jo nærmest som litt klatring det også.

 

Blir sprennende å følge utviklingen fremover, vi reiser på ferie til Grand Canary på lørdag blir borte 2 uker, får se om det stopper opp litt eller om det fortsetter i samme spor der nede. I og med nytt miljø osv. kan det jo kanskje hemme litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...