Gjest Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Hei til alle! Dette er spennende! Det var ikke noe som het BarniMagen da jeg fikk de to andre, 96 og 98, så nå vil jeg prøve ut dette. Vi ønsker oss altså nr. 3, over 8 år siden forrige gang. Jeg har ventet på dette lenge, men mannen min har ment at to er nok. Men, miraklenes tid er ennå ikke forbi! Mannen min har ombestemt seg, og synes nå det kunne vært hyggelig med en liten tass eller tulle igjen. Ingen vet at vi prøver. Hvis jeg blir gravid kommer det som en stor overraskelse på både familie og venner. Føler meg både som veteran og nybegynner samtidig. Vet jo hva jeg går til, men det er så lenge siden sist, dessuten har jeg for lengs passert 30. Håper på verdens beste julegave i år!! Hyggelig å kunne fortelle dette til noen!
SommerMini_Juli08 Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Hei! Min minste er også 8 år. Eldste 13. Begynner og bli lenge siden. Er også over 30, for lenge siden... 36 haha. Håper vi kan slå til da. Men en stor overaskelse. Jeg liker og sjokkere folk litt jeg da. :-)
mia_mor_med_bebi_i_magen Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 jeg har en på snart 10 og prøver på 3. barn (har mistet et barn netopp)så nå blir d ti år imellom! snakk om to enebarn! ) er ikke rukket og bli 30 enda, men er på goood vei (29)
SommerMini_Juli08 Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 29 er ingen alder :-) Heldig grisen! Jeg har så innmariiiiii lysst og gå desember i møte med en liten overaskelse i magen. Bake pepperkaker, forberede og pynte. Kose i sofaen med pledd, og vite at vi skal bli en til. så deilig følelse det må være! Lykketil til oss. altså!
Gjest Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Hei! Så spennende da! Det blir nesten som hos oss, bortsett fra at her er det jeg som har sagt at to er nok! Har ei på 9 og ei på 4, og nå har jeg altså plutselig ombestemt meg... Alle i familien og venner er iløpet av de siste årene informert om at det ikke blir flere barn hos oss, men... Gleder meg til å fortelle dem det når spiren en dag sitter:) Kanskje det kan bli til jul? Lykke til!!
mia_mor_med_bebi_i_magen Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 hehe skriver under på den! jeg tenker også at nå må vi bare lukke øyene og skynte oss å bli gravide før jul vaffal!! så vi kan sitte og kose oss på julaften med en spire i magen )
2 fine små Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 Hei paa deg, velkommen! Det er flott aa faa barn i 30aarene, jeg er 34 og tror jeg er en av gamlisene her inne, hehe... Det er helt ok. Har en paa 2,5 aar og to MA. Den foerste var midt mellom dine to, og jeg fikk da verken ingen verdens ultralyd da husker jeg, for aa sjekke om det var liv laga f.eks, og man maatte estimere ut fra andre forhold som HCGnivaa og annet. En klar MA likevel, da halvparten takket for seg paa egen haand, og halvparten trengte litt assistanse... =o) Vel, det var i hvert fall ingen BIM man anonymt men ivrig kunne orientere seg paa, gud - jeg tror jeg hadde hatt en helt annen opplevelse dersom det var det. Jeg er forresten i 1 pp, og definerte ikke meg selv som proever en gang da datteren kom til verden, selv om vi jo selvsagt var det. Men proever i den forstand at vi har saa mye mer informasjon, det var jeg/vi definitivt ikke. Lykke til, og jeg forstaar godt at du kjenner deg som nybegynner, det gjoer jeg ogsaa, selv om det er bare 2,5 aar siden forrige foedsel. Det har noe med at jeg kunne INGEN verdens ting da, og leste meg opp paa alt. Her inne er mange veldig gode paa informasjon og ikke minst erfaringer, det synes jeg er veldig fint.
attpåklatt!! Skrevet 6. november 2006 #8 Skrevet 6. november 2006 Hei.. Har også to fra før.. 6 og 7,5 år.. så det er kjempespennede å begynne på nytt!! Er snart 32 år eg.. Har sååååååååå lyst å ha spire før jul... trenger ingen andre gaver enn det... hehe!! Lykke til dere!!!!!!! Klemklem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå