Gå til innhold

Hvordan får dere trent?


Babykilo

Anbefalte innlegg

Regner med det er en del mødre her inne. Min gutt er 5 mnd og jeg får aldri trent. Går turer, men det blir ikke det samme. Eneste muligheten jeg har er etter kl 19 når han har lagt seg, og da er jeg bare så trøtt og sliten at jeg kollapser på sofaen før jeg legger meg. Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først vil jeg bare få si at å gå turer er en like bra trening som noe annet. For fem år siden gikk jeg på Grete Roede og slanket meg 30 kilo. Den eneste treningen jeg gjorde var å gå tur med sønnen min hver eneste dag. Men om du har lyst til noe annet så kan jeg jo skjønne det. Spesielt nå som vinteren snart er her.

 

På treningssentert hvor jeg trener har de barnevakt på dagtid to dager i uken. Har du sjekket om det er en slik mulighet på ditt sted? Skaff deg en treningsvideo eller sammenleggbare treningsmaskiner til hjemmebruk og tren foran tv`n når minsten sover. Har du dårlig råd, kjøp et hoppetau. Det er utrolig effektivt. Er du med i barselgruppe på helsestasjonen? Spør om det ikke er flere mammaer som har samme problemet. Kanskje dere kan bytte på å sitte barnevakt for hverandre?

 

Håper du fikk noen tips som kan være til hjelp. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og benytter meg av barnepass på treningstudiet...de har hver dag der hvor jeg trener. Men så er jeg så hldig at jeg har alle mine barn i barnehage å skolen varar bare til kl 12 så etter kl 12 pleier jeg å gå å trene før jeg henter barna kl 16.00.

Tips....hm...tren hjemme.... Jeg selv synes det er styr å trene hjemme men mange andre synes jo det er kjempegreit! :o) Sjekk på treningstudioer ang babytrening. Det vil si at du trener styrke i hall med babyen som vekt. Det er morro både for deg og barnet å ikke minst en meeeget god treningsøkt. Så har du jo basseng...det er jo meget god trening å der kan du jo ha med den lille :o) Bare kjøpe en sånn oppblåsbar båt for babyer som h*n kan sitte i mens du svømmer rundt med h*n :o)

 

Lykke til! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg trener vi på skift. Nå som mannen er hjemme drar han av gårde med en gang jeg kommer hjem fra jobb. Da får jeg trent etter han. Nå trener jeg hjemme også da.

Må nok gjøre litt om på det igjen når vi begge er i jobb igjen.

Ser vel for meg at mannen trener på vei hjem fra jobb egentlig, eller at vi trener hver vår dag.

Blir nok litt mindre tv på meg fremover skjønner jeg... Grrrr.. og jeg som elsker å sitte i sofaen under et pledd og kose meg med tv'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...