Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Da jeg gikk i andre klasse var jeg inne i friminutt en gang og limte igjen alle skapene med skolelim... Kan ikke forstå hvordan jeg kom på å gjøre noe slikt. Husker at frøken bare tørket det vekk og sa aldri noe om det - og jeg som aldri gjorde noe galt (hvertfall ikke på skolen) ;-) Hva har dere gjort?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Stjal noe tegnesaker på skolen i tredje klasse!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Stjal en topp i en butikk da jeg var ca atten..huff, har aldri gjort noe sånt igjen! Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gjorde det, tror det kom av at den bare hang i prøverommet uten lapp...
Gjest Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Jeg og en venninne hadde ikke så mye penger (vi var vel 9-10 år), det var et eller annet vi ønsket oss, men husker ikke hva det var. Vi skrapte sammen alt vi hadde av penger og gikk og kjøpte loddbok (slik som du skriver navnet ditt i så blir du ringt opp hvis du er den heldige vinner). Skrev i boken at vi var medlem av et fotballag i en annen kommune. Også gikk vi og solgte masse lodd på dørene til folk. Fikk ganske så bra med penger etter et par timer Huff, der fikk jeg sagt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå