Gå til innhold

dere med teutonia mykbag

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilke pose bruker dere i? Jeg har kjøpt en pose, men føler at den er altfor stor og tykk til den lille bagen. Beibisen skal jo bruke den endel mnd fremover og blir vel ikke akkurat mindre... Tror eg skal kjøpe ny - noen forslag til hvilken(+pris og hvor de kjøpes?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde teuronia sin egen dunpose i min - god nok plass (oktoberbarn), lunt og godt. Hvilken har du kjøpt?

Skrevet

Dunpose fra Ticket to heaven - genial. Varm, men tynn.

Skrevet

hvor har du kjøpt den? Vet du hvilke butikker som selger den?

Skrevet

kjøpte den på en briobutikk, men de har den iallefall på babyshop tror jeg. Den finnes i 94 cm og 116 cm. Jeg har 94 cm da jeg tror den er lang nok. Betalte mellom 900,- og 1000,.

Skrevet

God pose det også, men etter min mening blir den fort for varm. Er nok ikke noe for sør- og vestlandet...

Skrevet

Spørs hvor gml h*n er? Mi var født i romjula i fjor og vi brukte dunposen til Teutonia.. Den hadde ikke jeg kjøpt om igjen. Ble altfor trang.. Hun likte seg ikke i vogna før vi tok vekk selve bagen når hun var 6 mnd...

Nå har vi jo bagen til vognpose og det fungerer greit forl. Har klipt til ett ullteppe og lagt under bagen for å få det ekstra lunt.

Neste barn skal jeg kjøpe en billig bagvogn å ha babyen i, og bruke teutoniaen til sportsvogn...som nå...viss vi ikke må ha søskenvogn, da blir det jo samme bagen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...