Snuppelura&Go`klompene Skrevet 6. november 2006 #1 Del Skrevet 6. november 2006 Vis jeg engang får jente, har jeg lyst å kalle henne Lykke. Men synes jeg må ha med et mellomnavn. Alle forslag mottas med takk, vil ha mange svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #2 Del Skrevet 6. november 2006 Lykke Evelina Lykke liten:):) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 6. november 2006 #3 Del Skrevet 6. november 2006 Lykke Aurora! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Denise:-) Skrevet 6. november 2006 #4 Del Skrevet 6. november 2006 Lykke Pernille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #5 Del Skrevet 6. november 2006 Sånn helt på siden av temaet. Jeg kjenner en Lykke Frydenlund, som på russekortet hadde: "Lykken er en frydenlund" Synes forøvrig Lykke er et vakkert navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 6. november 2006 #6 Del Skrevet 6. november 2006 Lykke Andrea Lykke Sofie Lykke Aurora Lykke Johanne Lykke Emilie Lykke Olivia Lykke Martine Lykke Mathilde Lykke Victoria Lykke Helene/a Lykke Hermine Lykke Celine/a Lykke Nathalie Lykke Madeleine Lykke Susanne Lykke Felicia Lykke Elena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 6. november 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 6. november 2006 Min oldermor (som jeg aldri fikk møtt, men min mamma var veldig begeistret for) het Martine. Kanskje Lykke Martine hadde vært tingen! :-))) Tusen takk for alle svar jeg har fått, selv om dette bare er rent hypotetisk. Gøy å drømme litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Alvin Skrevet 7. november 2006 #8 Del Skrevet 7. november 2006 Lykke Elvira var det som datt ned i hue på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magiska Skrevet 15. november 2006 #9 Del Skrevet 15. november 2006 Lykke er et nydelig navn. Hva med Lykke Andreà? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå