Gå til innhold

November: Nå er jeg klar til å føde, nesten...


Tildemana

Anbefalte innlegg

jeg har i helgen hatt burdagsselkap for min eldste datter som ble 8 år. og hadde huset fullt med overnattingsgjester i to dager.

 

Endelig er helgen over, alt gikk fint. Og nå er det bare igjen å føde. Må bare pakke bagene til meg og barna først.

 

jeg har 2,5 uker igjen da, så jeg skal bare kose meg og samle krefter, og vaske x kg med sengetøy etter overnattingsbesøk...

 

Jeg er ikke utålmodig etter å føde og å bli ferdig. Erfarignsmessig så er barnet plutselig blit ett år. Så denne gangen som er min 5. og kanskje siste, så bare nyter jeg det til det fulle, selv om det er tungt :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott at du nyter graviditeten fullt ut, jeg for min del er kjempelei.... ble innlagt i dag pga. høyt blodtrykk. Har preeklampsitendens også denne gangen... Skrev meg ut igjen på ettermiddagen, jeg insisterte på å hjem. Skulle ikke være flere kontroller i dag, så jeg skal tilbake på onsdagsmorgen. Håper jeg har født innen da... 1 dag over termin idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gravid med mitt 3. barn, og regner med at dette blir siste gang. Jeg er også innstillt på å nyte hver eneste dag av svangerskapet, ettersom dette nok er siste gang jeg får oppleve dette underet det er å gå gravid. Jeg elsker det å ha en liten spire inni magen min, selv om alt ikke bare er kos, da (bekken, halsbrann etc). Selvsagt gleder jeg meg til å møte nurket, men det blir litt vemodig å ikke skulle være gravid mer...

 

Har 3 uker igjen, og ønsker ikke å føde før tiden, men jeg merker jo at jeg psykisk sett er klar til å føde nå. Jeg drømmer om vannavgang, rier og fødsler nesten hver natt, så jeg begynner visst å bli mamma til ganske mange nå :o).. Må nok innrømme at jeg gløtter ned i trusa eller på papiret når jeg er på toalettet, for å se om slimproppen kan ha gått, og jeg lytter stadig etter tegn fra kroppen min.

 

Men jeg har bestemt meg for ikke å føde før tiden, så jeg håper at huleboeren skjønner at mor er sjefen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forfriskende å se at det finnes flere som ikke er hysteriske på å bli satt igang før en er på reell OT.

Jeg hadde termindato den 4. så nå bare subber jeg rundt og venter. Gikk 15 dager over UL-dato sist så tenker som så at det fort kan skje denne gangen og. Tør ikke si at dette er min siste gang, for det sa jeg sist og.... og gangen før det. Og nå venter jeg på 7. :-)

Nå nøyer jeg meg heller med å si: det som skjer det skjer :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Nummer 7??

 

Jeg har tenkt at vi vil ha mange barn 6-8 stk. Men så tenker jeg at da må jeg 2 til etter denne for å ha 7, Og det er jo så slitsomt sånn på slutten når man har flere andre småbarn løpende rundt.

 

Bøyer meg i støvet for deg. Hvor gamle er de andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...