Gå til innhold

Ny uke nye muligheter....


*Lykkelita*2barnsmor

Anbefalte innlegg

På de siste to ukene har jeg lagt på meg igjen fire kg!!!! :-(

 

Bare min egen feil da... var først ti dager på besøk hos svigers med lillegutt, og hun var så glad for at jeg ville komme på besøk med plutten så lenge selv om sambo ikke kunne være me, så hun disket opp med alt mulig rart som jeg liker godt... sukk... også fortsatte det liksom bare da jeg kom hjem igjen... men ny giv i dag!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja dette klarer du vettu :o)

I seg selv er jo ikke 4 kg så mye da :o)

 

Gikke selv opp fra 88 kg til 94 kg på 3 uker :S Men nå er jeg nede på 90 kg igjen etter en uke på sykehusdietten så motiveringen min er på topp!!! :o))) Skal gå på sykehusdietten i 3 mnd i 1. omgang så får vi se hvilken resultater det gir ;o)

 

Lykke til!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre det ikke er bare meg :-)

 

Jeg vurderte sykehusdietten jeg og, men har nå valgt å gjøre det rett og slett som jeg har gjort hittil, fortsette med kostholdsendringer, og så langt har det funket, når jeg bare ikke faller tilbake til gamle vaner.... men det tar jo litt lenger tid da.. :-)

 

Lykke til videre til deg og :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kostholdsendringer er nok best.

Men for meg så går det rett å selett ikke! Jeg har ikke tid til å dille å styre med maten så derfor passer sykehusdietten meg best! :o) Da har jeg en suppe som er god jeg kan spise hele dagen likosm :o) Tar den med i termos å sitter å spiser på skolen :oP

Tar nok sin tid å gå ned i vekt på sykehusdietten også....skal gå på den nå i 11 uker til men regner at hvis jeg går ned 2 kg i uken så er jeg nede på 69 kg eller nå i løpet av den tiden... Så håper jeg går ned så pass mye som 2 kg i uke hehe :oP

Jeg trener jo 3 ganger i uke også for å ikke tape muskelmasse og stremme opp litte ;o) Så får se hvilket resultat det blir til slutt! Skal ta bilde om 3 uker og et bilde i slutten av hver mnd for å se om jeg ser resultater ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...