DiddiDaddi Skrevet 6. november 2006 #26 Skrevet 6. november 2006 I dag har vi jammen ikke lange tråden å skryte av...vi er tydeligvis for opptatt damer ) Håper dere alle har hatt en fin dag da! Jeg har vært på et kort kafebesøk med en venninne, og etter det hos tannlegen: Null hull! Tjohoo ) Skal ikke mer til for å gjøre min dag bra! Har også kjøpt inn et par strømpebukser til snuppa skal komme, tipper det ikke er det første vi får i gave, så greit å ha sånne praktiske ting klart. Kan jo også fortelle at jeg gikk på med friskt mot i helgen, skulle male ved hjelp av sjablonger på skapet på barnerommet...kunne ikke blitt mer mislykket! Visste ikke om jeg skulle gråte eller le...nå ler jeg, men huff av meg for en skuffelse! Er visst ikke meningen alle skal være like kreative, hehe )
Hanne og jentungen Skrevet 6. november 2006 #27 Skrevet 6. november 2006 Hei allesammen:) Eksene (eller eskene) måtte nesten bæres inn siden Hanne-mannen på andre siden av landet for tiden:/ De var lette da, men hva hjelper det når døra stiller seg i veien? Alt er forresten fint. Stedet er ennå ømt, men jentungen tumler rundt inni der som bare hun kan:))
DiddiDaddi Skrevet 6. november 2006 #28 Skrevet 6. november 2006 Du får satse på at dørene holder seg på plassen sin heretter ) Bra alt er fint, magene våre tåler heldigvis utrolig mye!
Hanne og jentungen Skrevet 6. november 2006 #29 Skrevet 6. november 2006 Heldigvis er vi ikke så skjøre som mange tror:) De dørene har en stygg tendens til å stille seg i veien for meg, gravid eller ikke:/
SpongeBob Skrevet 6. november 2006 #30 Skrevet 6. november 2006 Her satte jeg meg til og hadde tenkt å skrive et laaaangt innlegg, men ha a) ingen ting å skrive om og må visst skrelle eple til min elskede sønn. Og ja, jeg skreller heller enn å plukke biter av epleskall ut av teppene...
Hanne og jentungen Skrevet 6. november 2006 #31 Skrevet 6. november 2006 Hvorfor ikke skrelle viss det er det som får han til å spise det? Viss min unge kun spiser frukt som er skrellet, kutta opp og dandert lekkert på en tallerken så danderer jeg:) Nå er det snart middag her; ekte hjemmelaget fjorlandmat:/ Er skikkelig 'giddalause':)
selfangerkjerringa Skrevet 6. november 2006 Forfatter #32 Skrevet 6. november 2006 vi ER faktisk på det nivået... hege... neida, men lillejenta mi tror det er godteri hvis jeg skreller eplet, kutter det i biter og serverer i ei lita skål med skje til... hihi og da gjør jeg det gjerne!
SpongeBob Skrevet 6. november 2006 #34 Skrevet 6. november 2006 Så det er ikke bare meg? Godt, godt... Nabokjerringa mener jeg skjemmer bort ungen ved å skrelle epler, men som dere sier - det får ham til å spise det og jeg slipper skall overalt. Ikke for det, han er flink til å legge matavfall tilbake på tallerkenen, men like greit å få det unna med det samme. Kveldens oppbyggelige plan: strikke videre på de kirsebærfargede ullstrømpene til LT mens jeg leser om Lamaze-metoden. Kan jeg bli mer hippie? Neste blir vel at jg sitter i hel lotus mens jeg strikker...
Hanne og jentungen Skrevet 6. november 2006 #35 Skrevet 6. november 2006 *ler høyt* - hippie ja. Da er det vel seldyrka epler LT får?
DiddiDaddi Skrevet 6. november 2006 #36 Skrevet 6. november 2006 Hehe...må bare kommentere...seldyrka?!? Er det noe nytt? Knis... Hvor får en i såfall tak i en sel?
Hanne og jentungen Skrevet 6. november 2006 #37 Skrevet 6. november 2006 Hehe:) Ja, trykkleifene satt løst i dag, her bæres det på ekser og drives det med seldyrking:)
selfangerkjerringa Skrevet 6. november 2006 Forfatter #38 Skrevet 6. november 2006 Heisann her lønner det seg ikke å stikke av! Seldyrking og ekse-bæring... spennende greier dere driver med her på twilight idag!
*1D* Skrevet 6. november 2006 #39 Skrevet 6. november 2006 Tuuuuuuuuuuuusen takk for en deilig lattersalve i dag! Jeg ser vitterligen for meg for meg hannes ekse-bæring og seldyrking av epler;) I dag har vært DRITT!!! Jeg er ikke av typen som står opp tidlig for å si det på den måten.......men i dag måtte jeg stå opp FØR halv 6 fordi jeg ikke klarte ligge lenger pga smerter i bekkenet! Jeg spiste frokost og gikk å la meg igjen i 7 tia, sov litt frem til 10.30 også var det bare å stå opp igjen....... Også fikk jeg kledd meg......og reist på jobb. Der holdt jeg ut i 3 timer....også gråt jeg mine bitre tårer hele veien hjem igjen på bussen.....og her sitter jeg da. Har liggi 1 t etter jeg kom hjem, men det hjelper ikke det heller..... Må innrømme at jeg ser bittelittegrann mørkt på det akkurat i dag da..... Hva kan man gjøre når ALT er vondt lissom? Klem
selfangerkjerringa Skrevet 6. november 2006 Forfatter #40 Skrevet 6. november 2006 syns synd på seg selv, spise sjokolade, bite tenna sammen og forbanne det norske velferdssystemet?
*1D* Skrevet 6. november 2006 #41 Skrevet 6. november 2006 Joda, men da blir jeg feit, bitter og pengelens............ hehe, men det er godt på vei det jeg har tenkt å gjøre da;)
Hanne og jentungen Skrevet 6. november 2006 #42 Skrevet 6. november 2006 Feit, bitter og pengelens er da verd det for bedre humør:) Du slipper iallefall å bære på ekser og dyrke sel, eller epler, eller hva f... det var:))
*1D* Skrevet 6. november 2006 #43 Skrevet 6. november 2006 Hehe:) Jeg kan fortelle at jeg falt av (ja, du leste riktig AV) trappa den siste uke før jeg fikk dattera............ det gikk bra det også! Var jævlig vondt, men det gikk over;)
Hanne og jentungen Skrevet 6. november 2006 #44 Skrevet 6. november 2006 Du faller av trappen, jeg går på dører. Hehe. Lurer på hva ka-ping har på lur? Hva skjer med koordinasjonsevnene når man er gravid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå