selfangerkjerringa Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 God morgen, jenter! Imorra har jeg bursdag... hihi... skal på butikken og handle inn til bursdagskake nå snart: sjokoladekake med chili og kanel, skal serveres med vaniljekesam-krem mmmmm..... gleder meg!
SpongeBob Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Og når legger du ut oppskriften, så vi kan bake kaker og feire ka-ping-dgen over det ganske land?
Gjest Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Good morning, twilightere! Har savnet dere. Nesten så jeg fikk abstinens her... Ble dårlig på vei hjem fra jobb på torsdag, så på BIM-fronten ble det en "ufrivillig" pause. Så dårlig av omgangssyke er det lenge siden jeg har vært! Mamma ble dårlig hun også, så det var ikke mye hjelp å få fra den fronten heller(eg. min "klippe"). Godt at sambo kom hjem fredag kveld, og at han kunne ta i et tak. Og godt at guttungen er 3 år, stor gutt, og kan gjøre mye selv. Kle på seg selv osv... Den kaka di hørtes god ut, Ka-Ping, legg gjerne ut oppskrift...
selfangerkjerringa Skrevet 6. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2006 Haha det er enkelt ja - dette er ikke mi kake, jeg har stjålet vilt og uhemmet fra TV2 http://www.artoftaste.no/servlet/region?name=V2_SEKSJON_MAT_SOK_VIS&item=11227800
SpongeBob Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Huff, Liten, håper du er i bedre form nå? Ingen ting man kjenner seg så totalt elendig av som omgangssyke (unntatt såklart sjøsyke...), men det pleier jo å gå relativt fort over. Bare pass på å gi deg selv tid til å komme deg igjen!
selfangerkjerringa Skrevet 6. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2006 Prøver igjen, så ut som om litt av adressen forsvant... : http://www.artoftaste.no/servlet/region?name= V2_SEKSJON_MAT_SOK_VIS&item=11227800
SpongeBob Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 Enda bedre, så slipper du å slite ut hendene med å skrive oppskrift for oss! Hvordan er formen i dag etter helgens utskeielser?
selfangerkjerringa Skrevet 6. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 6. november 2006 Formen er grei den Mindre vondt i henda idag heldigvis. Men jeg sliter med kvalme for tida, greier ikke spise mer enn bittesmå porsjoner med mat. Jaja, kanskje bra for vekta det ... hehe... bekkenet varierer VELDIG på formen må jeg si. Akurat nå er det greit, noe som passer bra siden jeg må kjøre en del ærend nå. Vi snakkes litt senere, jenter klem
Zummi Skrevet 6. november 2006 #9 Skrevet 6. november 2006 God morgen, god morgen. Da er nok en fin dag kommet til oss her på barsel St. Olav. Lille Bompi ser ut til å bli en bestemt frøken. Hun har veldig lyst på mat, men vil helst ha alt så enkelt som mulig og blir sint når det ikke bare blir sånn. Vims holder på å kurse seg i ammefaget. Det er ikke så lett å få til dette samspillet mellom mor og barn, men de boksene frampå brystkassa har så langt vist seg å være i stand til å faktisk kunne produsere melk. Det er bare å få lært minstetøtta at hun må suge hardt og lenge nok. Heldigvis har de snille og flinke barnepleiere her som hjelper oss. Vims holder på å komme seg etter inngrepet og klarer å sitte i stol og i dag henta hun faktisk frokosten inn på rommet. I går kveld gikk vi trilletur ende til ende hele vestfløya. I kveld skal jeg på vinmesse og kommer derfor til å overnatte hjemme, forhåpentligvis blir Vims i såpass form utover dagen at hun klarer å skrive selv men vi får se det an og ta tiden til hjelp. Alt vel med oss alle tre i allefall. Skal hilse dere alle så mye fra henne og si takk for alle koselige innlegg/svar fra dere
selfangerkjerringa Skrevet 6. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 6. november 2006 Tusen takk for oppdatering!!! Masse klemmer til dere alle tre
Gjest Skrevet 6. november 2006 #11 Skrevet 6. november 2006 Gratulerer så mye, og "god bedring" til Vims. Ble jo ei riktig så stor og fin "Bompi-frøken" det der!:-)
SpongeBob Skrevet 6. november 2006 #12 Skrevet 6. november 2006 Hyggelig å høre at det går bra med Vims og Bompi - og Zummi fortjener vel litt avveksling fra barselavdelingen! Godt jobbet, alle tre!
SpongeBob Skrevet 6. november 2006 #13 Skrevet 6. november 2006 Må flire... http://www.aftenposten.no/forbruker/jobbogstudier/jobb/article1521723.ece
DiddiDaddi Skrevet 6. november 2006 #14 Skrevet 6. november 2006 Godmorgen jenter ) Håper alle har hatt en finfin helg! Her har det vært stille og rolig. Ka-ping: Hørtes ut som veldig god kake! Artig med bursdag ) Bra at formen er litt bedre også. Liten2: Huff, omgangssyke er så ille, en føler seg virkelig dårlig da! Jeg hadde det da jeg var ca 12 uker på vei, og det tok evigheter å komme seg ordentlig, var så slapp - ta vare på deg selv og få i deg masse væske nå! Vims m/fam: Koselig med oppdatering, bra formen kommer seg, nyt dagene ) Skal til tannlegen i dag...gleder meg ikke! Har ikke så tannlegeskrekk, men gøy er det jo ikke! Krysser fingrene intenst for at det ikke skal være hull eller annet fanteri!
Hanne og jentungen Skrevet 6. november 2006 #15 Skrevet 6. november 2006 Da har jeg også noen minutter på nett:) Jeg dunka magen i døra i går kveld. Mellom døra og meg hadde jeg en kasse med diverse barneting. Hjørnet på denne eska dunka godt i magen og jeg er jo øm enda jo:/ (Noe jeg burde uroe meg over eller?)
SpongeBob Skrevet 6. november 2006 #16 Skrevet 6. november 2006 Tror nok magen din er vondere utenpå enn inni! De ligger i den beste "kollisjonsputa" som noensinne er konstruert der inne, men mageskinnet ditt er så strukket at det blir ekstra ømt med blåmerker osv. men hvorfor bærer du ekser, bør ikke Hannemannen gjøre slikt? Eller er han ikke tilbake ennå?
Gjest Skrevet 6. november 2006 #17 Skrevet 6. november 2006 He-he, er du sikker på at Hanne-mannen er så interessert i å bære Hannes ekser, da.....?;-) Tror ikke du skal være så redd for den lille i magen, Hanne. Jeg fikk ei skuff i magen på jobb og endte opp med et stort fint blåmerke på magen, men inni var alt bra . Bekreftes ved spark og tumling....
SpongeBob Skrevet 6. november 2006 #18 Skrevet 6. november 2006 Du har helt rett, liten2, egentlig burde vi bekymre oss litt for Hanne som går og sliter og bærer på eksene sine når hun til og med er gravid. Huff, *flau*, har til og med sittet og lest korrektur hele dagen, så kanskje det bare var underbevisstheten min som ville si fra litt?
Gjest Skrevet 6. november 2006 #19 Skrevet 6. november 2006 Rolig her idag, da.... Ligger jo langt nede på lista jo! Blir ikke like mye skriving når mange etterhvert er hjemme, kanskje...?
SpongeBob Skrevet 6. november 2006 #20 Skrevet 6. november 2006 Vel, ka-ping har visst besøk og jeg må faktisk jobbe konsentrert borte fra skjermen lange strekk av gangen - blir ikke mye action av slikt! Har du en bra dag, da?
Gjest Skrevet 6. november 2006 #21 Skrevet 6. november 2006 Jada, til tross for en pult som flyter over av papir, en skriver som står i 7-stein og halsbrann, skal jeg ikke klage....he-he. Litt redusert etter omgangssyke før helga, men.
SpongeBob Skrevet 6. november 2006 #22 Skrevet 6. november 2006 Halsbrann - banne, banne! Rimelig klar for å aldri kjenne den der igjen, nei. Det verste og mest utspekulerte er jo at det som virkelig gir meg halsbrann denne gangen er - sjokolade!!! Hvor dårlig gjort er ikke det???? Her flyter rettskriving og tegnsetting ut, så du skjønner hvor opprørt jeg er over verdens ondskap...
Gjest Skrevet 6. november 2006 #23 Skrevet 6. november 2006 Dårlig gjort. Sjokolade skulle vært unntatt alt som har med plager å gjøre! Les; sukker, vektøkning, halsbrann etc....
SpongeBob Skrevet 6. november 2006 #24 Skrevet 6. november 2006 My point exactly. Nå skal jeg av gårde, må få bestilt blomster til naboens begravelse og handlet litt før jeg skal hente min elskede sønn i bhg. Og det er jo mørkt ute allerede!!!! Sjekker vel innom i løpet av kvelden også, men dere får ha en strålende ettermiddag okkesom;)
Gjest Skrevet 6. november 2006 #25 Skrevet 6. november 2006 Pakker sammen her og. Gubben hjemm til en forandring, så han henter "krapylet", men god middag alle sammen!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå