Gå til innhold

Elinelinea:-)


Tredjegull

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med deg? Jeg har tittet innom her på 1trimester, men ser ikke noen innlegg fra deg. Men du er kanskje ikke på nett så ofte lenger siden du har blitt sykmeldt...

 

Men jeg håper du har det bra, og at spiren din holder seg godt fast inne i magen din:-) Det ble ikke min tur nå eller, så det tar tid før jeg kan komme etter deg ser det ut til... snufs. Men det er jo slik det er noen ganger. Håper det klaffer denne syklusen, hvis ikke tror jeg det blir en litt tung dag på luciadagen(det var min termin...) Også er det bursdagen til farmoren min også som gikk bort i fjor. Men jeg kommer meg jo igjennom den dagen og da. Har jo to gutter som skal gå luciatog i barnehagen, så det blir jo koselig å se de da:-) Men tomheten blir større og større nå når jeg nærmer meg datoen...

 

Men nå skal jeg iallefall prøve å komme igang med litt trening og litt sunnere kosthold. Så får vi håpe det kan gi bedre resultater for meg:-)

 

Håper du koser deg med tanken på det spirenede liv. Og at formen din er bra. Håper også du stikker innom her slik at jeg får en liten tilbakemelding fra deg om hvordan det går. Jeg tenker på deg vet du:-)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei kjære deg!

Uff, skjønner at du er fortvilet, håper at det klaffer neste gang slik at du kommer deg gjennom lucia dagen. Jeg hadde jo selv "termin" i august, og det var skikkelig tungt, men jeg kom meg gjennom det. Neste termin er 5 Desember og jeg er glad jeg er gravid (forhåpentligvis) da. Du skal se at det kommer til å ordne seg til slutt. Trening og sunt kosthold er et godt skritt på veien!

Jeg har det helt greit:) Noen hganger er jeg veldig glad, andre ganger er jeg helt sikker på at det ikke er noe liv der inne. Men har begynt å bli veldig kvalm nå, og det er jo et godt tegnt ikke sant? Dessuten hadde jeg besøk av en god venninne med to små nurk på 4 mnd for noen dager siden, etter at de dro fikk jeg skikkelig vondt i brystene og blodårene stod nesten ut av huden, helt merkelig! Det var ikke sånn at jeg tenkte at skulle ønske jeg kunne amme eller noe sånt, men tror det var den gravide kroppen min som reagerte på de to små:)

 

Skal til ul på Torsdag, gruer meg veldig til det men håper håper håper at det går bra!!

 

Stor trøste klem til deg, men lover deg at du skal få det til snart, det er jeg 100% sikker på!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke at jeg har noe med det, men er det du som fikk tvillinger som det sto om et eller annet blad? Hvor den ene døde i uke 26 i magen eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke henne. Hun som mistet der kaller seg ventet tvillinger... Men jentene hennes heter Eline og Linea, så tror elinelinea har blitt forvekslet med henne tidligere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at ting går bra med deg:-) Det er merkelig det der med brystspreng altså. Jeg også har hatt det sånn når jeg har gått gravid. Det er jo koselig og da:-)

 

Så koselig å høre at du har hatt besøk av en venninne da. Du hadde vel mer eller mindre "meldt deg litt ut", men nå har du tatt litt kontakt igjen. Det er godt å høre:-)

 

Også skal du på UL til torsdag igjen. Hvor langt er du på veg da... Skal vi se om jeg husker, mellom 8-9uker...

 

Stå på jenta, dette går så bra!!! Godt du får oppfølging iallefall, for da får du det litt bedre selv også. Du må prøve å kose deg, og nyte så mye som mulig. Dagene går, og snart er du ferdig med 1trimester:-)

 

Vi snakkes her inne igjen vi. Gleder meg til oppdatering fra deg på torsdag. Når har du time til UL på torsdag da? Jeg skal tenke på deg:-)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:)

Er det sant, var det sånn med deg også?? Følte meg veldig desperat når puppene plutselig begynte å banke:)

Jeg er 9 uker på dagen på torsdag ( selv om legen mener 8+5). Gruer og gleder meg igjen, men det er bare nødt til å gå bra!!!!

Har vært skikkelig uggen og kvalm den sise uken, men plutselig i dag er jeg ikke det lenger, litt skummelt men det er vel normalt at det går litt i bølger??

 

Skal skrive med en gang jeg er ferdig på Torsdag ( timen beg kl 1400), hvis alt er som det skal da!!

 

 

Klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende med ultralyd i morgen igjen:-) Det går nok bra skal du se, og du vil nok bli overasket over hvor stor den lille har blitt!!! Skal tenke masse på deg, så er jeg spent på oppdatering fra deg senere i morgen!

 

Ja, jeg fikk hjelp i letingen etter Rikke av de synske damene inne på spå og horoskop sidene. Men Rikke har fortsatt ikke kommet hjem til eieren sin. Hun er hunden til onkelen til mannen min... Det var utrolig hvor rett de hadde i ting de så altså, så jeg hadde gåsehud x-antall ganger... Men nå har vi gitt opp letingen, og noen av damene tror Rikke er død nå. Og andre tror hun har blitt tatt inn av noen som tenker å beholde henne. Så nå er det vel egentlig bare å velge hva vi vil tro... Kjempe trist såklart for eieren, men det er jo slikt som kan skje da.

 

Men nå må jeg avslutte. Må en tur på senteret...

 

Men igjen, masse lykke til i morgen!!! Jeg krysser fingrene for at du skal få en perfekt dag:-)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Har veldig dårlig tid for sitter på aetat og de stenger om 5 min!

MEN, alt gikk veldig bra i dag, masse liv og alt så fint ut. Skriver mer siden:)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg visste:-)*stort smil fra meg til deg*

 

Så godt at alt ser bra ut! Dette fortjener du så absolutt. Nå kan du senke skuldrene enda litt, så får lille spiren din bare klore seg fast like godt videre! Skal se h*n klarer det, for tenk så herlig h*n vil få det. Virkelig etterlengtet vil jeg tro:-)

 

Håper du klarer å glede litt mer og mer hver dag fremover nå:-) Jeg ønsker deg iallefall masse lykke til videre!

 

Stor go'klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...