Gå til innhold

Forbanna lurerier!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 natten med lurerier.....kom med 7 minutters mellomrom -

Men neida - etter en og en halv time, synes hun det var nok forsmak på hva som er i vente:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også opplevd det som du sier. Men de forsvinner med en gang jeg reiser meg og går litt rundt. Gjør ikke dine det? Har begynt å tusle litt rundt med en gang de tulleriene starter nå. Ikke vits å ligge/sitte der med så store smerter som er til ingen nytte :-(

Skrevet

Jeg blir liggende i håp om at de skal ekspandere:). Nytteløst!!!!!

Skrevet

Jeg ble også liggende i håp om det, men skjønner nå etter to uker med sånt tull at det ikke skjer :-(

Jaja - det skjer vel noe etterhvert... Lykke til!!

Skrevet

Samme her. Hadde 1 min lurerier hver 5 min i 2 timer etter leggetid. Så når man for alvor vurderer å stå opp å dusje, da dabber de av. Hadde det sånn sist og. Nå tror jeg ikke noe på det før de er vonde!

Skrevet

Hvor lenge må vi vente på de da tro?????

Skrevet

Jeg hadde det sånn en kveld før med førstemann og nesten en uke med andremann.

Men når riene begynner å vare lenge, da skal det ikke være lenge igjen. De korte lureriene kan man derimot ha lenge før.

Skrevet

Sånn hadde eg det på lørdag formiddag, blei utruli gla:-) Samtidig såå var det litt vondt og men etter ei stund så dabba det av....Det må vel bety at det snart er alvor vel??????

Skrevet

Har hatt sånt de 2 siste nettene. første natta reiste jeg på føden da jeg hadde hatt "rier" med 5 min mellomrom i 6 timer. kom på føden og hadde ikke fått noe mer åpning nei. Lå en time til registering. hadde da rier med 2 til 4 min mellomrom. ble sendt hjem.

da jeg kom hjem var de borte.

Fikk endelig sove litt. så begynte det igjen utover dagen. og i natt har de holdt på med 5 til 10 min i mellom. ganske vonde. og det presser sikkelig på urinblære og det kjennes ut som jeg må sikkelig på do. Hjalp ikke av å sitte oppe eller en tur i badekaret.

Men nå har det dappet av igjen og fått en time med søvn.. er så utrolig trøtt, men legger jeg med ned får jeg jo bare vond...

Men nå skal jeg heldigvis snart på kontroll. om en time!

Unnskyld all klaginga men det var deilig!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...