nytt nurk i juni Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Har ligget strøken hele helgen , og i går fikk jeg så vondt i halsen at jeg ikke fikk sove. Kl 4 i natt ringte jeg til legevakten for å spørre om det var no jeg kunne ta for å få det bort så jeg kunne sove,,,men hun der viste ikke å jeg måtte ringe fastlegen min i dag. Ble temmelig sur da,,,kan dem ikke sette en som kan og vet no på sentralen? Jeg sliter itillegg med myyyyye oppstøt/halsbrann og det gjør det ikke bedre. Å en hoste som er så vond at jeg ikke vil hoste. Jeg orker ikke å vere syk nå,,,,har mer enn nokk med vonde kynnere å halsbrann. hjeeeelp...
Snupidupi Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Stakkars dæ... ska send dæ litt go bedring Så får vi se om det hjælp... håpa ikke æ bi meir sjuk før babisn kommer ut... Klem
popkind Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Stakkars deg.. Kan ikke si annet enn god bedring - og at du bør ta Gavicson mot halsbrann... Den hjelper meg noe veldig!
♡Linda♡ Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 huff... ikke gøy å være syk:-( Du må ha GOD BEDRING!!! Jeg kan også anbefale gaviscon mot halsbrann hvis du ikke har testet ut dette.. STOR go bedring klem til deg;o)
nytt nurk i juni Skrevet 6. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2006 Takk for ønskninger:) Jeg har gaviscon i både melk og tab form,,men ingen hjelper. Så den har jeg lært meg å leve med. Håper jeg får no til å få bort dette med ,,orker ikke å ha det itillegg,, Bare syt her,,huff.... men vi har vel lov å syte litt om dagen:)
♡Linda♡ Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 har veldig lov til å syte da ja... ( er såååå kjipt å være syk... våkner så tidlig om morgenen jeg da, er potte tett i nesa og blir da lys våken... men det er vel graviditeten.. så får holde det ut i noen uker til;o) Dumt at det ikke funker med gaviscon da... hmmm.... du har vel sikkert prøvd det meste du da... Godt det ikke er sååå lenge igjen nå.. da forsvinner vel de plagene man ikke ønsker å... God bedring ihvertfall
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 Ønsker deg god bedring :-)
M-82 har fått ei prinsesse:) Skrevet 6. november 2006 #10 Skrevet 6. november 2006 Huff, stakkars deg :-( Masse god bedring :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå