Gå til innhold

IKM rundt 17 nov

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg. Hvem fler? :-)

Fikk bare hatt sex en gang rundt EL, så min sjangs er vel ikke for stor.

Men en liten sjangs er det jo. Det vet jeg fra før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har. Har hatt mye sex hele perioden...men har ikke noen god følelse likevel:o(

Skrevet

Da er vi to iallefall. Håper du blir postitvt overrasket da!!

Skrevet

Jeg har mest sannsynlig ikm 16. nov.

Håperhåperhåper.......

Lykke til begge to :o)

Skrevet

ikm torsdag.

venter og venter med opsitivt svar for alle

Skrevet

Jeg å har ikm 16 å vente tiden er umeneskelig laaang:P

Skrevet

Jeg også har Ikm snart...14 jeg da...så litt før dere andre...men synes det går sååå treigt altså...skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom helga...hehe...kommer sikkert til å teste altfor tidlig... Når skal dere teste da? =)

Skrevet

Ikm rundt den 15 jeg... uæææ, er så dårlig i magen. Er så spent.

Skrevet

Og var dårlig med sex rundt EL her også, så da er vi to...

Skrevet

Jeg regent med 16. men tror kanskje IKM blir litt senere. Muligens 19. EL var litt forsinket. Litt vanskelig å beregne etter sa men kjente godt at jeg hadde el i helgen så...OG det ble en god del kos...så håpe håpe...he he!!!

Hadde jo vært moro å blitt gravid igjen med en gang etter sa:en...men bør vel ikke ha for store forhåpninger. ;)

Ventetiden er igang...

Skrevet

Jeg regner med at jeg har ikm ca 15. november.

Om spira ikke sitter skyldes det ikke manglende innsats fra oss, for å si det på den måten.

Vi har vært prøvere siden september 04, så det hadde ikke vært oss i mot om spira satt på første pergokur.

Krysser fingrene masse for dere andre. Statistisk skal det jo klaffe for noen av oss..........

Skrevet

Dette er spennende dere! ;-) Er nesten sikker på at jeg ikke kan ha blitt gravid. hvis jeg er det har jeg mere flaks en hva jeg har lov til :-)

Men jeg er positiv og glad. Og det er nesten så jeg bare gleder meg til neste pp. DA SKAL DET KOSES rundt EL. Ikke 1 gang nei. som denne gangen.

Vi får oppdatere ettersom vi tester da.

X er for dere alle.

Skrevet

Hei! Jeg troor min IKM er rundt 17. Har bursdag den 19. så om ikke tr kommer, kanskje jeg skal vente med å teste til da? Hadde vært en fantastisk bursdagspresang. :0) Men vet at jeg er altfor utålmodig til det. Vi har ihvertfall gjort en knakende god innsats hele uka. Såpass bra at MANNEN min spurte om det var greit vi hoppet over sexen i går...Og DET har aldri skjedd før. hehe. Jeg klarte å slite han ut. ;0)

Lykke, lykke til jenter! Kjedelig uke dette her. Vente, vente..

Skrevet

IKM 18.november.

er ganske sikker på at det ikke er noen baby der, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...