Gå til innhold

Tips mot forkjølelse......?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Poden min (8 mnd)har vært tett i nesen i snart 2 uker.

Jeg har brukt mm, og saltvann men det ser ut til at det ikke hjelper.

Han sliter litt med det for det er jo kjempe vanskelig og puste. Enda vanskeligere og puste med smokk om natta eller når han skal ha pupp. (kan da ikke puste gjennom munnen)

Hvordan kan jeg få kvitt denne forkjølelsen (tett i nesa..........)

Kjempe takknemlig for gode råd!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd sånn nesesug fra apoteket til å få ut litt snørr ?

Hjalp godt her når min var på det verste. Er heldigvis mye bedre nå,men holdt på i litt over 2 uker og er enda litt tett. Slipper saltvannsdråper og nesesug nå :)

Skrevet

Saltvannsdråper, mm og nesesug! Dette funket bra på min baby (6 mnd), men måtte holde på i noen uker før han ble bra da.. helte inn saltvann eller mm og lot det være der litt før jeg brukte sånn "snørrsuger" for å få ut snørr.

Skrevet

Lille jenta mi var også tett i nesa, jeg brukte nesedråper og det fungerte bra, ellers kjøpte jeg nesespray for hennes alder på apotek, brukte det bare en gang og det virket med en gang!

Skrevet

Vi har brukt busesugeren, flere ganger daglig og to ganger om natten. I tilegg måtte vi tilslutt gi han rinox nesespray for barn og saltvannsspray hele dagen og natten.

Vi kjøpte klosser til å bygge opp sengen hans og det hjalp. Han spiste mindre melk når det sto på som værst, sikkert som du sier at han ikke fikk puste gjennom nesen, pluss at melken løsner slim i halsen og det er jo ganske ubehagelig...

Gav han homeopatmedisin og etter bare 1 dag ble han mye bedre og etter tre er det bare hosten som sitter igjen.

Drikke masse vann er også bra, snørret blir tynnere.

Vi lot være å bade han også mens han var som værst.

Og rinox før han spiste og før han sovnet gjorde susen, trengte bare den i 4 dager vi:) Men den hjalp han å sove stakkars.

Min fikk tenner samtidig han da, så vi har hatt ett par festlige dager/ netter ja...Lykke til og god bedring!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...