Gå til innhold

hvor langt er dere på vei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei... jeg har akkurat kommet over i 2 trimester, å er da 13 uker på vei, er det noen her som er i nærheten?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det håper jeg, for 1 trimester gikk så seint...:)

Skrevet

jeg er 26+2...tiden går lynraskt fremover nå...hehe

Skrevet

16+5... synes ikke tida går så fort jeg, iallfall ikke ennå..

Skrevet

27+2.. endelig begynner tiden å gå fort... =)

Skrevet

Akkurat like langt som hun over her... 22+ 5 i dag=)

Skrevet

22+6 i dag:)

Skrevet

16+5 jeg og, synes ikke dat går alt for fort.

Når skal du på UL?

Skrevet

Jeg har nettopp hoppet over hit :o)

Er 13.uker i dag.

Skrevet

19+4 her:) Og tiden går raskere etterhvert synes jeg, når de verste engstelsene gir seg:) Og med BIM så raser tiden avsted, men jeg er andregangsfødende da, så jeg har jo liksom så mye annet å tenke på denne gangen enn bare det å være gravid:) Her er det sønn i 1. klasse, jobb (deltid), skole (deltid), mann, bil, leilighet (med tilhørende husarbeid av alle slag), venner, annen familie, og litt tv-titting innimellom BIM, som hjelper tiden med å gå:) Har liksom ikke tid til å tenke på babyen utenom kosen ved å ha henne sprellende inne i magen:) Alt det praktiske tar jeg etter jul, bortsett fra at jeg faktisk har rukket å kjøpe vogn og bilsete. Og seng har vi fra forrigemann, om den er like hel da (den er bortlånt til mannen min sin tante og onkel, som har hatt den til barnebarnet sitt ved pass og overnatting). Hmm, begynner faktisk å flaske seg med utstyret ser jeg ja:) Men det store praktiske "problemet" er plassering av babyen på soverommet, som må ha ny løsning, og det får vi ta etter jul:)

Skrevet

14+3 jeg.

lei! neste uke skjer det heldigvis noe, da skal jeg til jordmor for første gang. og "bare" 3 1/2 uke til ultralyd.

Skrevet

Er faktisk 26+6 på vei! Snart bare en uke igjen av 2. trimester! Nesten litt trist...

Skrevet

12+1 her...

Skrevet

Kom over hit i dag jeg også, så begynte på min 13 uke for noen timer siden ;)

Skrevet

Velkommen:)

Skrevet

jeg er 21+ 3 :) synes ikke det går raskt nok selv med to andre små hjemme.

Gleder meg til magen blir større og flottere.

Skrevet

jeg?!? skal 28.november:).. gleder meg!!!! du?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...