Gå til innhold

MANDAGSVEIING 06.11.06

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Startvekt 7.juni: 132 kg

Vekt sist uke: 107 kg

Vekt i dag: 108,4 kg ((%/#%¤/?%/%//=%"#?)

Gikk opp 1,4 kg denne uka. Har blitt litt mye snop. I tillegg til kaker i en gubbens 40 årslag. Ikke har det blitt noe trim på meg heller. Har begynt å jobbe igjen, så jeg sitter på baken hele dagen..

NÅ skal det trimmes ordentlig igjen.....

Slenger meg med jeg;)

Startdato: 30oktober 2006

Startvekt: 73,2kg

Idag(1uke): 68,7kg

Er så fornøyd:) å jeg som fikk så dårlig sammvittighet igår for jeg skeiet ut med kinamat,og en stk kjekse og et pittelite sjokoladekakestykke;)

Annonse

Start vekt 96,7

vekt forrige uke 93,7

vekt i dag 92,5

Jeg har gått ned 1,2 kg uka som var og er kjempe fornæyd. Jeg måtte slutte på sykehusdietten fordi jeg rett og slett ikke klarte suppa mer. Da jeg skulle ta kveldsmaten på fredagen brakk jeg meg med bare tanken på å ta en skje. Så denne uka tenkte jeg at jeg skulle spise litt sunn mat. og kanskje begynne på sykehusdietten til mandagen igjen hvis jeg klarer. Vekta skal ihverfall ned.skal også begynne å trene denne uka.

hallo jenter:)

ja,da var det den grusomme mandagen igjen,og fram med badevekta...har skeia ut 2 ganger den siste uka....fyyyyyyyyyyyyy meg:( og da mener eg skikkelig utskeielse med både brus,pølser og sjokolade...men på torsdag begynte eg på nytt med dietten...

startvekt: 16/10-06: 124,1kg

vekt i dag:6/11-06 : 116,5kg

ned tilsammen: 7,6 kg på 3 uker.....hihi:)))))

så det går jo heldigvis nedover.....

spennende å se neste mandag:))))))

Hei jenter!

Dette var første veka mi på eigahand etter Grete Roede-kurs, så eg var litt nervøs. Men det gjekk jo fint jo :o)

Startvekt: 109kg

Forrige veke: 99kg

Mandag: 98,3kg

Heilt perfekt! Og Grete-kurs-dama ville at eg skulle komme innom om tre veker + rett før jul, sånn at eg skulle ha noko å strekke meg etter. Kjempegreier det. Eg klarar det når eg er for meg sjølv og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...