*guttebebis* Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Det virker som dere kjenner hverandre alle sammen her?! Jeg er hvertfall ny her inne.. Venter førstemann, en liten gutt som er bestilt til 30.12.06, Da går leiekontrakten hans ut Er akkurat innenfor terminklubben her men tenkte å presentere meg:)
Snupidupi Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Velkommen hit Dette e en vældi trivel klubb... så du sku nu ha kommet hit førr længe sia Men nu e du jo hær å det e det viktigste Håpa du bi å trives i lamme oss Klem Har førresten termin 19. desember
Moniken, mamma til 3 Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Hei hei Du har samme termin som meg, da. Hvor skal du føde?
*guttebebis* Skrevet 6. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2006 Jeg skal føde på Asker og Bærum, enn du?
*guttebebis* Skrevet 6. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2006 Tusen takk Er vel kanskje litt i siste liten... Men bedre sent enn aldri
Moniken, mamma til 3 Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 Jeg og! Så morsomt, da. Men jeg egentlig litt på at han kommer før,da. Selv om man kanskje burde satse på å få januarbarn pga barnehageplass og skolestart og alt sånt. Eller så kan vi jo sloss om å få årets nyttårsbarn i Asker og Bærum Vet du hvilket kjønn du venter, eller?
*guttebebis* Skrevet 6. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 6. november 2006 Så moro Jeg venter en liten gutt som deg;) Jeg kjenner en til som har samme termin som oss som også skal til Asker og Bærum, så det blir travelt der borte he he;) Jeg håper også med tanke på skole o.l at han kommer sånn ca 1. januar, men han er hjertelig velkommen før****littutolmodig** Bor du i Asker eller Bærum?
Moniken, mamma til 3 Skrevet 6. november 2006 #8 Skrevet 6. november 2006 Jepp, kommer fra og bor i Asker. Og du? Det virker veldig bra på Bærum, og jeg kjenner flere som har født der og vært veldig fornøyde. Jeg var innlagt noen dager da jeg var i uke 26 (pga premature rier), og alle jordmødrene jeg møtte var veldig søte og omsorgsfulle. Var også på svangerskapskurs der i regi av Jordmorhuset, og det ble holdt av en av jordmødrene der. Hun var veldig flink, og kurset var kjempebra, så jeg bare gleder meg til å føde, jeg! (mulig jeg er vel naiv, men men)
Fikk nr to i desember Skrevet 6. november 2006 #9 Skrevet 6. november 2006 Velkommen hit, her vil du nok trives! :)Jeg oppdaget også desemberklubben sent, men godt! Og glad er jeg for at jeg havnet inn her, det var vel først da jeg kunne kalle meg en "bimmer". Jeg har termin 24.desember, og venter en gutt. Har ei jente på 5 fra før.
Moniken, mamma til 3 Skrevet 6. november 2006 #10 Skrevet 6. november 2006 Jeg må le... Ser nå at jeg spurte deg om hva du venter... Og så er nicket ditt guttebebis... Er det mulig? Er nok litt trøtt, ja
*guttebebis* Skrevet 6. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 6. november 2006 Jeg bor på Nesbru Jeg skal på kurs der i dag, men jeg lurer på om jeg har fått riktig kurs?? Det står jo alternativt fødetilbud på lappen min her, er det riktig? Jeg skal på svangerskapskurs. Husker du hva det stod på din? Og var du på bassengtrening? Det er visst en del av kurset på dag 2. Jeg har også hørt mye bra om Asker og Bærum, søsteren min fødte der for 7 mnd. siden og var kjempefornøyd. Jeg har vært innom der en tur selv p.g.a besvimelse osv.... De virker veldig hyggelige, og det er viktig!!
mensana Skrevet 6. november 2006 #12 Skrevet 6. november 2006 Bedre sent enn aldri..?! :-)) Mange av oss her inne har skravlet sammen siden mars.... Velkommen skal du være!
popkind Skrevet 6. november 2006 #13 Skrevet 6. november 2006 Vi kan vel nesten si at vi kjenner hverandre.., ja.... Snakket siden mars!! Velkommen
Fikk nr to i desember Skrevet 6. november 2006 #14 Skrevet 6. november 2006 Noe av oss kom ganske mye senere...
tralte26 Skrevet 6. november 2006 #15 Skrevet 6. november 2006 Hei Jeg er ny inne på termin klubben.Har termin 20.12.Venter min 3.Håper babyen kommer litt før,vil feire jul med familien...
Snupidupi Skrevet 6. november 2006 #17 Skrevet 6. november 2006 Velkommen hit du også Har termin dagen før dæ og håpa på det samme ;D
tralte26 Skrevet 6. november 2006 #18 Skrevet 6. november 2006 E formen deres fin?.I de to første svangerskap har æ vært frisk som en fisk.men nu har æ bekkenløsning....fy det gjør vondt..e gla når man e færdig...
*guttebebis* Skrevet 6. november 2006 Forfatter #19 Skrevet 6. november 2006 Hyggelig med en slik velkomst
åsså jeg da :=) Skrevet 6. november 2006 #20 Skrevet 6. november 2006 velkommen velkommen jeg har også termin 30 des med gutt men skal føde på drammen da... kanskje jeg skal snike med til asker og bærum jeg og?
Moniken, mamma til 3 Skrevet 6. november 2006 #21 Skrevet 6. november 2006 Nesbru er fint Selv kommer jeg fra Billingstad, men bor i Heggedal nå. Tror det er et annet type kurs enn det jeg var på . Var ikke bassengtrening, kun en lørdag med info og film osv. Kostet 1000,- og ble arrangert av Jordmorhuset.com. Virker som om kurset du skal på er mer omfattende, da. Kan ikke huske ikke noe om alternativt fødetilbud, nei.
M-82 har fått ei prinsesse:) Skrevet 6. november 2006 #22 Skrevet 6. november 2006 Velkommen hit :-) Bedre sent enn aldri =)
vero.no Skrevet 6. november 2006 #25 Skrevet 6. november 2006 Velkommen til deg:) Bedre sent enn aldri;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå