Kat_75 Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Flere som plages med hodepine? Har hatt hodepine i to og ei halv uke, våkner med hodepine og legger meg med hodepine. Jobber fullt, Kanskje på tide å ta det litt mer med ro? Kanskje en fridag i uka? Er det vanlig å ha så mye hodepine i 2. trimester?
2_TETTE Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Hei. Jeg får sjelden hodepine, men i svangerskapet har det kommet mer. Skal selv til legen i morgen på svangerskapskontroll og regner med å spørre om sykemelding siden jeg også ha myye kynnere. Er såå sliten nå. Er usikker på om jeg vil ha 20 eller 40% sykemelding. Altså 1 eller 2 fridager i uka. Har også en aktiv ettåring som tar all energi jeg har igjen når jeg kommer hjem. Hadde jeg vært deg ville jeg bedt om redusert arbeid for det sliter på å ha så mye vondt.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Er vel ikke noe unormalt med hodepine i sv.skapet etter det jeg har forstått på min lege og jordmor.. Redusere arb.tiden kan hjelpe noe.. så det er absolutt verdt ett forsøk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå