-MtG- Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Vet at man skal skifte hvis det er bæsj der, men hvor ofte skifter dere hvis det bare er tiss?
Beama Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 litt opp og ned... men før hvert måltid har pleid å være greit her.. så da blir det ca hver fjerde time...
så var vi 4 Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Skiftet bleie 2. time i begynnelsen (bæsja ved hvert måltid ), men nå skifter vi bare når bleia er tung eller ca hver 3. time.
Sina73 Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 Kommer litt an på væskeinntaket. Har han fått en flaske på 230 ml er ofte bleia tung etter et par timer. Har han fått grøt og litt vann/melk holder den litt lenger. Jeg synes han blir så rød i stumpen hvis det går for lang tid mellom hvert skift så jeg skifter heller en gang for mye enn omvendt.
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 Skifter før hvert måltid eller ved behov,ca 3 - 4 timer mellom bleieskiftene Bortsett fra på natta,for da sover han
Only Skrevet 6. november 2006 #8 Skrevet 6. november 2006 Kjenner på den om det er mye tiss der og er det det så skifter jeg, Skifter nesten alltid før vi drar ut.
hårsår Skrevet 6. november 2006 #9 Skrevet 6. november 2006 Skifter dere ikke når barnet har tisset i bleia? Ei "tung" bleie er jo dynket med 2-3 omganger med tiss, og det hørtes fælt ut! Synes ikke at en skal spare inn på bleiene.
Beama Skrevet 6. november 2006 #10 Skrevet 6. november 2006 jo.. selvsagt gjør jeg det.. men snuppa si bleie er sjelden tung etter 4 timer asså..... Men kjenner jeg at den er full så bytter jeg selvsagt med en gang. Tror nok ingen sparer inn på bleiene på den måten...
Mammaen til E.S. Skrevet 6. november 2006 #11 Skrevet 6. november 2006 Skifter etter hvert måltid, så det bli vel ca.4-5 ganger til dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå