Gå til innhold

Juni: drikker deres barn vann??


en fin gutt og et lite + på cb

Anbefalte innlegg

prøver å gi lillegutt litt vann til maten for at han skal bli vant ti ldet. ble tipset om at det var smart. han får jo alltid pupp innen 1 time før eller rett etter den "faste" føden. for å være helt ærlig så er det vel ganske lite som går ned! det kommer som regel rett ut igjen. han virker ikke særlig interessert. ammer jo masse enda, så det er jo ikke noe problem med nok væske. men når er det normalt at de får annen drikke i tillegg til maten??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har faktisk ikke gitt en eneste dråpe vann her enda, men det er kanskje på tide snart :) Må man koke det nå som de er 4-5 mnd gamle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hs sa at her i tromsø hvor vi bor trenger vi ikke å koke vannet. det er rent nok . og det sa hun da lillegutt var 3 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det gjaldt i allefall for tromsø. men de er jo ganske store når de har passert 4 mnd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg koker vann til grøten er det nok til å drikke etter på,men når han får middag er det vann fra springen! helsesøster sa det var ok her og! i stavanger...godt å få svelge ned maten med litt vann! får pupp i tillegg rundt en time etter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min gutt er tydeligvis kresen. har hatt frukt i grøten et par uker og nå først spiser han frukt utenom. må vel bare manne meg opp og ta en runde med vann også!!! det e rjo greit at han drikker det.

den dagen man evt slutter med nattamming er det jo ok å kunne gi vann:)

hører i allefall at andre gjør det med hell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...