kua kalva,drektig igjen Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 gruer meg,skulle komme tilbake etter 2 mnd hvis jeg ikke va blitt gravid innen da. å det har jeg altså ikke,så i morra har jeg time igjen kl 10,gruer meg. skal be om å få henvisning til tromse(har ikke gode erfaringer fra hammerfest) så da lurer jeg på hva som kommer til å skje videre? legen min er ikke flink til å informere,å prater om andre ting når jeg er der. tok noen blodprøver forige gang,som jeg ikke har fått svar på ennå,men aner ikke hva de så etter da.
SommerMini_Juli08 Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Lykketil hos legen. Håper det går bra med deg! Klem
Serial mom Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Hei du!:-) Dersom du kun har tatt blodprøver skal du vel sikkert ha en G.U nå da. Det hadde jeg ,samt en innvendig UL og celleprøve(rutine) Avhengig av hva de ser på UL og ved undersøkelsen,så finner de da ut hva som blir neste steg for deg. Dersom du har regelmessig syklus og EL hver gang er det ikke så mye annet å gjøre enn å sende deg til lapraskopi eller kontrastrøntgen av egglederne,for å se etter cyster,endometriose eller tette eggledere. Dersom du ikke vet om du har EL blir det sikkert en runde med blodprøver over noen dager for å sjekke at du har det,og kanskje du får beskjed om å tempe dersom du ikke har gjort det før. Ønsker deg kjempemasse lykke til,håper de finner ut av hva som svikter! *KLEM*
kua kalva,drektig igjen Skrevet 6. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2006 takker for svar:o) fikk bare henvisning til hammerfest på gyn der,så nå blir det atter noen mnd med venting...
Mumme82 Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Lykke til hos legen da. Hadde også fått time til gyn, men måtte utsette den pga TR. Hadde jo ikke hatt den siden april, også kom den akkurat da jeg hadde time. Typisk, men glad for at jeg fikk den da:) Håper alt ordner seg for deg nå
kua kalva,drektig igjen Skrevet 6. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2006 takk,fikk vite at hormon nivået mitt var lite,hva nå en det betyr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå