FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Jo, fordi at det hjelper å myke opp livmortappen, slik at ved fødsel, skal den gå kjappere, fordi livmortappen er myk, og vil da åpne seg fortere! Det hjelper også på at man føder rundt termin, slik jeg gjorde! På dem det virker på da!
Gjest Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 ok... Er det ikke bedre at kroppen fikser dette selv?? veneter nr 4 og har aldri hørt om dette før jeg kom inn på BIm......
___ Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Jeg har ingen holdepunkter for at det ikke virker, men du skal ikke se bort fra at noe av hovedårsaken er at akupunktøren ønsker å tjene penger.
Gjest Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Jeg skal til min andre modningsakupunktur time i dag hos jordmor på Riksen. Jeg betaler ingenting for det... Hun hevder at fødselen kan gå fortere ved å ha tatt litt akupunktur på forhånd. Så jeg håper at hun har rett. Jordmor sa også at hun hadde opplevd at modningsakupunktur fremskyndet fødselen...At kvinner hun hadde behandlet hadde født natta etter første behandling eller dager etterpå. Dette er iallefall hva jeg har blitt fortalt vedr. modningsakupunktur, og synes det er greit å prøve det hvis det skulle virke.
Regnbuens barn™ . Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 Sist gikk jeg 14dager over tid med førstemann, på en veldig nøyaktig termin, hadde ingen modning og ingen åpning, gikk gjennom 2kurer og drypp før ungen kom ,det tok 4 dager, legen sa det var som å åpne en jerndør som stod i spenn", Derfor kommer jeg til å prøve modning denne gang, da jeg tror på at de kan modne kroppen og forbrede den på en mer naturlig måte. HAr lite lyst å oppleve det samme igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå