snartmammapåny Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Endelig har jeg fått kjøpt noe til babyen min:) Har liksom gått å kikket, men ikke funne noe som falt 100% i smak å som d passet seg å kjøpe. Men i går var jeg og sambo på shopping. Og ble straks litt lettere å se på klær når vi nå viste kjønnet;) Var ikke så mye vi kjøpte, men d ble 4 stk lyseblå bodyer i ulike størrelser;) Var på tilbud;) hihi så var jo nesten gratis og;) Var godt å endelig få kjøpt noe, kanksje jeg slipper å vokne om natten av drømmer om at babyen har kommet, men den har jo ikke noe..ingen klær, vogn eller noe som helst;) Så nå gjennstår d bare en haug med andre innkjøp så kan lillegutt komme til oss:) 19+2
2barnsMamma28 Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 he he, sååå moro!!!! da blir det sikkert mer virkelig når man kan beg handle litt vi skl på ul i morgen, har følelsen av det blir jente jeg, ¨år se da om de kan se det er jente eller gutt. vi er forresten like langt, jeg er 19+0....
snartmammapåny Skrevet 6. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2006 ja må bare glede deg til ul, var helt fantastisk:) Litt rart at den babyen var inni magen min... hehe;) alt ble mye mer virkelig både for meg og sambo etter ul:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå