Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vil er født 29.05.80. Er litt nysgjerrig på de som er syske å lurer på hvor mye som kan komme frem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo vennen

Her inne er det så greitt, synest eg,med konkrete spørsmål,Blir så omfattande å sette seg inn i det meste til eit person over nettet.Klem

Skrevet

ingen? trenger noen viktige svar på ting.

Skrevet

renger noen svar abg meg å mannen min. sliter å lurer på om det ordner seg. har følelser for en annen han hvet om det også hva med det går det over.

Skrevet

mannen min hvet om det ikke han andre.

Skrevet

Hallo

Då blir det litt lettere å sette fokuset på rett plass.Oj,her er mange følelser ute på ein gong.Får opp kaos, og ting som står i stampe!

Nett no så får eg ikkje op at det ordner seg med dere.Dere har det ganske tøft no eller? Får opp at ting blir lettere etterkvart,særlig frå ny året,men det kan sjå ut som at du søker meir mot denne andre.Uansett kva som skjer med dere, så ønsker eg dere lykke til.Klem frå meg

Skrevet

hva med følelsene for han andre da. går det over eller hva skjer der. vurderer å si det skal jeg la være?

Skrevet

Ikkje sei noko enda iallefall,La ting få litt tid.Korleis det blir med følelsene for han,får eg ikkje skikkelig inn. Eg trur han kan være ein som du fekk følelser for fordi dere to sliter.

Skrevet

følelsene har vart i nesten 2 år da.

Skrevet

Ja, og eg er ikkje sikker,men som eg sa, så haller det mot han på ny året,slik eg ser det no.Men ting kan forandre seg.Men kor mykje veit han?

Skrevet

Han hvet ingenting, ikke som jeg tror ihvertfall. Men følelsene er sterke.

Skrevet

kan du foresten se noe om han har ikke fødselsdag eller noe sånt da.

Skrevet

nattinatt hjelp meg vidre snille du.

Skrevet

prøver engang til. uanett så har du rett å jeg har fått litt mere fred med situasjonen men har noen få spørsmål over igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...