Gå til innhold

Mensmurring hver dag etter EL- Gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt mensmurringer hver dag siden EL (i en uke). Betyr det at jeg kanskje er gravid, elller er det alltid sånn mellom EL og mens?

Er nok litt mer var på det siden vi prøver....

Noen med slike erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var gravid med nr 1 hadde jeg vanligvis bare mensmurringer den dagen jeg fikk mens. Fikk mensmurringer men ingen tante kom. Regner med smertene kom litt før ikm, testet 3 dager over; positivt.

Nå når vi prøver på nr 2 har tydeligvis kroppen forandret seg, for nå har jeg el-smerter (aldri hatt før) som bare glir over i mensmurringer som da varer (til og fra) frem til mensen er over. Kjempefrustrernde.

Håper heller at du har vært heldig jeg da :oD

Skrevet

Da er det sikkert det her også. Vet vel ikke noe før om litt over en uke...bare å smøre seg med tålmodighet.

Når jeg tenker meg om har jeg vel egentlig hatt mensmurringer konstant fra 5 dager før el til nå. Hvis de vedvarer, har jeg det per def. Alltid!!!! Buhuuuuu. Ikke lett det her.

Skrevet

Siden vi har prøvd i to og et halvt år har jeg blitt godt kjent med syklusen min. Noen ganger har jeg det slik du beskriver. Jeg trodde også jeg kanskje var gravid da jeg hadde det. For min del var det ikke slik ihvertfall. Håper det er et graviditetstegn for din del!!

Klemmer

Skrevet

Jeg hadde det sånn forrige mnd....men tr kom, ja. Da jeg ble gravid hadde jeg bare antydning til mensmurringer dagen før jeg testet positivt - men har jo gått igjennom en fødsel siden, så mye kan jo ha forandret seg. Kjenner bla. når jeg har el nå - det gjorde jeg ikke før jeg fikk Tobias.

Skrevet

Hei.

Ja det KAN du være :-)

Jeg har veldig mye murring tidlig i svangerskapet.

MEN

En gang gikk jeg nesten 14 dager over IKM. Testene var negative. Det verket, og verket. Så kom mensen og det var som og stikke hull på en ballong.

Etter det har det vært normale sykluser og ikke noe "tull"

Håper du er gravid!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...