Gå til innhold

Hjelpes...vi finner ikke det perfekte navnet:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vet ikke om vi venter jente eller gutt. Men nå føles det som ingen navn er bra nok eller fine nok. Jeg har ikke lyst til at ungen skal være flere uker før den får et navn. Noen med tips? Har dere alle bestemt dere?

Jeg vil i allefall ha noen alternativer med meg på sykehuset. Så får vi se hvilket navn som passer den lille:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi visste heller ikke hva vi fikk, vi lagde en liste over de vi syntes var fine, "smakte" på ett og ett en liten stund av gangen, og strøk etterhvert som vi ikke likte. tilslutt satt vi med fire jentenavn, men var ganske sikker på ett, og det ble det. hadde det blitt en gutt derimomt, hadde vi hadde fem å velge mellom..

nå er vi derimot på etternavn debatten og den er ikke morsom for begge har mellomnavn som er sjeldne og etternavn som er litt mindre sjeldne. så hvilken del av familien kommer såret ut, det er mer vår greie om dagen. men tror det blir begges etternavn til vi har giftet oss, også får heller alle tre bytte da.

Skrevet

Huff ja. etternavn er også vanskelig. Vi har heldigvis bare ett hver, så her blir det ett fornavn og to etternavn.

Skrevet

vi hadde bestemt oss for victoria, evt victoria isabell. men jeg begynner å tvile! har så lyst på nathalie også..! hehe, det er ikke lett, men jeg tror det er best å ha 2-3 alternativer av hvert kjønn til sykehuset, så kan man se hva som passer "best" kanskje? :o)

Skrevet

Ja det er det jeg har lyst til. Jeg vil ikke navngi den lille førn er født. Det er jo ikke sikkert det passer:)

Skrevet

Navnet til lillegutt ble bestemt før jeg i det hele tatt var blitt gravid og det passet kjempegodt. Han heter Elias.

Vi vet heller ikke hva det blir, men navnene er allerede bestemt og jeg håper virkelig de passer:-) Om det blir en jente skal hun hete Mathea og om det blir en gutt skal han hete Isak.

Lykke til med navnevalget:-)

Skrevet

nei det blir ikke heelt sikkert før på sykehuset her i hvertfall :P

Skrevet

Vi vet ikke hva det blir, men har vel bestemt oss for gutte- og jentenavn. Har også alternativer til begge, hvis vi skulle ombestemme oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...